Subwoofah Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Funker dette bra? Noe spesielt merke jeg bør satse på/ikke satse på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hvorfor skal du absolutt ha støvfrie? Bruksområdet ditt med bilen? Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 vis du har en gatebil med pene felger som du feks er lei av å vaske felgene på hver søndag, kan jo ebc greenstuff være tingen?merket noe bedre bremseeffekt når eg heiv dette på golfen..støvfritt blir det aldri!men de støver mye mindre enn orginale! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 da har ikke du bremsa med den bilen for greenstuff er det verste j har vert borti når det gjelder støv Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 eg monterte samtidig slissa skiver...så da tygger de jo noe mer klosser..bremset så begge skivene ble blå..har "ikkje" bremser lengre for å sei de sånn..men ja eg synes det støvet mindre. men ska ha ferrodo og black d, neste gang eg skifter! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hvorfor skal du absolutt ha støvfrie? Bruksområdet ditt med bilen? Skal kjøpe noen chrome felger, og tenkte å kanskje invistere i noen greenstuff støvfrie klosser så jeg slipper å vaske felgene foran hele tiden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg