Gå til innhold

Når er neste streetmeet ønsket???

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Ja da var big streetmeet nr2 over, med stor suksess denne gangen også.

 

Men da kan vi jo likesågodt begynne å planlegge streetmeet 3.

 

Hva synes folket... når?

 

mitt forslag er om ca 1mnd....

 

Kom med kontruktiv kritikk.... barnslige og ikke passende innlegg vil bli slettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by raboc

Hva med å ta det på kvelden lørdag 28. juni?

 

Det er samme dag som Bilsport sin «En dag på strippen» på Gardermoen, så da bør det være mulig å få med en del biler fra 'disktriktene' også.

 

God ide, så kanskje de stikker innom når de først er her.

..men så kan det også værra det at mange er slitene og trøtte.. vet ikke jeg...

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Hva med å ta det på kvelden lørdag 28. juni?

 

Det er samme dag som Bilsport sin «En dag på strippen» på Gardermoen, så da bør det være mulig å få med en del biler fra 'disktriktene' også.

 

KNALLBRA IDÈ! :)

 

Jeg stemmer for denne datoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Hva med å ta det på kvelden lørdag 28. juni?

 

Det er samme dag som Bilsport sin «En dag på strippen» på Gardermoen, så da bør det være mulig å få med en del biler fra 'disktriktene' også.

 

Knakende god idè ! :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Hva med å ta det på kvelden lørdag 28. juni?

 

Det er samme dag som Bilsport sin «En dag på strippen» på Gardermoen, så da bør det være mulig å få med en del biler fra 'disktriktene' også.

Kjempe ide... må få meg fri fra jobben den dagen!!!!!!!

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra, viktig å ikke få disse streetmeet'ne for tett oppi hverandre. blir fort ikke så mange som kommer da!

Vi må prlve å annonsere det litt oppe på garermoen også da... pluss at kvelden avsluttes med en mer organisert crusing????

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Streetmeet har utviklet seg i positiv retning, helt klart.

Men jeg savner litt stemningen fra ifjor. Med fast møte hver fredag... Blir liksom litt for spredt nå.

Hvis valget var mellom 1 streetmeet i mnd. med masse biler, eller 1 i uken med litt færre..? hmm.. Noen tanker rundt dette?

Vi dro jo inn rundt 50 biler nesten hver fredag ifjor...

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Syns Streetmeet har utviklet seg i positiv retning, helt klart.

Men jeg savner litt stemningen fra ifjor. Med fast møte hver fredag... Blir liksom litt for spredt nå.

Hvis valget var mellom 1 streetmeet i mnd. med masse biler, eller 1 i uken med litt færre..? hmm.. Noen tanker rundt dette?

Vi dro jo inn rundt 50 biler nesten hver fredag ifjor...

 

Jeg stemmer da for begge jeg ! :)

var en helt egen sjarm over de fredags kveldene/nettene på strømmen ! mange feete biler møtte opp ettervært også !!

 

Men 28juli ja ! greit det (huke av på kalendern)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dette høres bra ut! men som det sies, 1 gang i mnd blir litt langt mellom, jeg vil gjerne være med på ting som dette, men føler kanskje strømmen blir litt for "internt" har vært oppe der et par ganger (bare kjørt forbi) og så fort det kommer ukjente så kommer det lange blikk.. kanskje prøve å ikke ha det så "lukket" så folk litt lettere kommer i prat der oppe.. var jo også dette som var greia med ikea, at folk syntes strømmen var et sted fleste parten ikke følte seg helt velkommen.... jeg stemmer for store oppmøter hver fredag selvom det ikke er mulig :rolleyes:

men jeg er glad til så lenge det er store treff ca 1 gang i mnd jeg :) 28. juni er jeg der, feire at det er 1 mnd ferie i samme slengen, gleder meg alt! må få til en sikkelig kolonne denne gangen da? kanskje legge ut et lite kart eller noe på forhånd? så folk vet ruta?

 

takk for et fint treff forresten! alltid like gøy!

 

 

EDIT: bing som har skrevet dette, bare glemt å slette cookie etter at larsa logget inn

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

 

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

 

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår