Gå til innhold

Når er neste streetmeet ønsket???

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Originally posted by LupoB0Y

Syns Streetmeet har utviklet seg i positiv retning, helt klart.

Men jeg savner litt stemningen fra ifjor. Med fast møte hver fredag... Blir liksom litt for spredt nå.

Hvis valget var mellom 1 streetmeet i mnd. med masse biler, eller 1 i uken med litt færre..? hmm.. Noen tanker rundt dette?

Vi dro jo inn rundt 50 biler nesten hver fredag ifjor...

 

Synes det er best at det ikke er så ofte.... Iallfall for oss som bor et stykke unna... Får ikke kommet hver helg.... Hender jo at det er litt ting som skjer på bygda oxo... ;)

 

Bilen din er kul forresten, blir gøy å se den ferdig....

Holdt på å gå galt med crusinga når jeg lå bak deg, såvidt jeg fant ut at jeg sku svinge av til sentrum og ikke ta Festningstunnelen..... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

Holdt på å gå galt med crusinga når jeg lå bak deg, såvidt jeg fant ut at jeg sku svinge av til sentrum og ikke ta Festningstunnelen..... :rolleyes:

 

Ja, var usikker på hvor vi skulle selv. Var på tlf. med nitewlkr, og han fulgte etter noen han trodde skulle cruise. Så ut som det var et av stedene vi ble spredt. Måtte finne en vei med minst mulig trikkeskinner. You know.. bakkeklaring er luksus ;)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

 

Ja, var usikker på hvor vi skulle selv. Var på tlf. med nitewlkr, og han fulgte etter noen han trodde skulle cruise. Så ut som det var et av stedene vi ble spredt. Måtte finne en vei med minst mulig trikkeskinner. You know.. bakkeklaring er luksus ;)

 

Visste du bodde uti Bærum så regna med du dro hjem.... Ringte et par jeg kjenner og kom sånn noenlunde etter.. Var konge utafor Universitetsplassen når de ba oss dra på megafonen da... he,he.

Glad jeg kjører traktor nå jeg slipper å tenke på det, hadde vært verre med Boraen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en selnger ut en ide her jeg.......

hva med at dere lager "plakater" til å ha i rutene på bilene, noe lignende gatebil og deet i skien.

 

Er jo både fordeler og ulemper med dette, men flere hadde fått vite om det, dessuten hadde man kjent igjenn bilforumet mennesker.....bare en idee.

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Synes vi skal flytte Streetmeet til ett sted man kan handle mat og drikke uten å starte bilen...

 

MÅ jo få igang fredags streetmeet i sommer også!!!! Alle er jo ute å kjører på fredagene, så vi kan jo like godt møtes!

 

turbo2..

 

Har du noen peiling hvor jeg kan få tak i fjernstyrte biler? Visitt kort ellerno?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Synes vi skal flytte Streetmeet til ett sted man kan handle mat og drikke uten å starte bilen...

 

MÅ jo få igang fredags streetmeet i sommer også!!!! Alle er jo ute å kjører på fredagene, så vi kan jo like godt møtes!

 

turbo2..

kan jo ha ikea en gang i måneden også møtes på fredager et annet sted!!!!!!!!!

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Synes vi skal flytte Streetmeet til ett sted man kan handle mat og drikke uten å starte bilen...

 

MÅ jo få igang fredags streetmeet i sommer også!!!! Alle er jo ute å kjører på fredagene, så vi kan jo like godt møtes!

 

Jeg er helt klart veldig enig med deg.. Strømmen var perfekt..

Men nå er jo råneplassen borte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om alle er ute å kjører på fredager så er det vel ikke noe stress å kjøre innom benisstasjon som er 50 meter borti gata FØR man drar bort..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen fortsatt ikke aksepterer at plassen som flertallet stemte for kan de jo bare holde seg vekk ? De 150 andre bilene som har kommet på de 2 avholdte treffene taler for seg selv.

 

Neste gang tipper jeg vi runder 200 biler med god margin og får et cruise uten sidestykke i Oslo`s historie :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... vi har jo fortsatt Kongshavn eller hva med det enorme flate området etter lagerbrannen for 3 år sida? Ved siden av Oslo S?....( hvis vi skulle gå short for plass på Ikea , mener jeg, noe jeg tror det kommer til å skje relativt raskt, hvis vi fortsetter på denne måten og folk fortsatt oppfører seg) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Holdt på å gå galt med crusinga når jeg lå bak deg, såvidt jeg fant ut at jeg sku svinge av til sentrum og ikke ta Festningstunnelen..... :rolleyes:

 

Hehe, Jeg satt å vimsa og så bakover mens vi kjørte mot sentrum, og plutslig ville alle foran meg stoppe, ende med at jeg kom seilende sidelengs bortover veien .

 

Men Hvor på Gardemon er det snakk om?

Jeg synes det var kult på Ikea. Det var jo bare min første tur på treff men skulle ønske at det var ofere. Men 28. Juni høres bra ut.

tut tut bært bært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår