Gå til innhold

200sx Rød med svart panser, 14/3 ca kl 8:00, porsgrunn->larvik

Ranger emnet

goLd^-

Anbefalte innlegg

:driving

På vei til skolen i dag, like etter solum vektstasjon ved fylkes grensa for vestfold/telemark(nærmere sagt ved den nye ATK'en)

møtte jeg et fryktelig syn.

En grønn peugeout 406 STV. med KZ skilter og sota bakrute.

Dvs den gamle sivil bilen som patrulerte i larviks området i sommer/høst.

kanskje den er på vei tilbake til larvik?

(jeg kjører fra larvik til porsgrunn)

iallefall så kjørte jeg forbi snuten(motgåendes retning), og da jeg nærmet meg brua så møtte jeg en rød 200sx med enten carbon panser eller bare ett svart malet panser i god fart. det var ingen andre biler mellom han og sivilien, bare en slette på 3-400meter....

prøvde å tråkke på bremsepedalen gjentatte ganger, i håp om at personen i sx'en skulle bremse litt..

jeg er bare nysjerrig på om denne personen i sxen kjørte forbi sivilen, eller ei...

håper DU kunne dy deg..

eller versjon 2, har du fortsatt lappen?

:coplight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke alltid man rekker å tenke på å blinke med fjernlysa, så da tramper jeg gjentatte ganger på bremsepedalen..

pleier å hilse på hverandre med å trykke på bremsepedalen her i larvik..

så det kan mistolkes også..

møtte forresten den sivilbilen på vei til skolen i dag og. var sent ute i dag, og møtte den ca 5km nærmere larvik den gangen her..

mulig den patrulerer e18 dagen lang..

så se opp for grønn peugeot 406, stv, sota vinduer og KZ skilter. den er lett å kjenne igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen påkjøringer også kanskje? hehe... glad jeg ikke turer gjennom larvik som regel, hvis en sponballe skulle til å klemme inn bremsene for å hilse på en kompis som går på fortauet så skulle jeg grisebanka sjåffissen i bilen forran etter å ha plassert hans bagasjerom gjennom frontruta hans.

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, trodde da at "rånablinking" var litt utbredt i Norge jeg. Hehe. Herover så blinker vi med blinklysene/fjernlys gjentatte ganger når vi møter på kjentsfolk. Å selv om man blinker med bremselysene når man treffer på noen, så trenger ikke dette å bety at man bråstopper eller mister fart av den grunn.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke noen nødbrems ved å blinke litt med bremselysa... er snakk om å touche bremsepedalen slik at den akkurat begynner å lyse...

er ikke alltid man klarer å få med seg hva slags bil man møter om kvelden, da er det kjekt å kunne hilse etter man har passert hverandre. hjelper lite å blinke med fjernlysa på noen som allerede har passert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider