Vmaster Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Jeg kan ikke så mye om bil.. men lurte på om det var vanskelig å sette på et kit på bilen eller er det mye jobb? eller burde jeg la folk gjøre det for meg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 hvordan kit? Turbokit, styling kit? Vindus kit ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 tror du snakker ny ecu her jeg,, (hjerne) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 det er ikke kitt som i Knight Rider altså? http://www.knighton-line.com/ Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg