Falken` Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Kjøpte meg nytt to spola basselement i går. Og jeg lurer på hvordan det fungerer det er jo to terminaler i basskassa. Skal jeg bruke en to veis forsterker og kople til fire høytaler ledninger da eller? Sorry skulle vell kanskje vært posta på kjøp å salg denna :shake Noen som kan flytte den. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Ingen som vet eller? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subaru_power Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Kommer an på. Du bør ikke koble til en to kanals forsterker og kjøre en spole på hver kanal... vet om at folk har gjort det men det skal i teorien kunne ødelegge subben da den får forskjellig signal på hver spole når den slår. Alt etter hva slags musikk du hører på. Men du bør koble spolene enten i parallell(2 Ohm) eller i serie(8 ohm). Men det kommer an på hvilken forsterker du har. Det fleste brokoplede 2kanalere tåler ikke 2ohm`s last. men 8 ohm blir litt mye igjen. Få vite hvilken forsterker du har til å kjøre subben... Siter http://s58.photobucket.com/albums/g252/Legacy_Turbo/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg