Gå til innhold

Ascona B i Elverum

Ranger emnet

X-treme

Anbefalte innlegg

selgeren vil at du skal ringe, så ring og hør. Er ikke verre enn det. Virker som om den går billig til førstemann...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt bilen ja;) Skal hente den på lørdag(glederseg);)

Det han mener med "variant" veit han ikke selv engang! Han trodde det skjedde no feil da han la inn annonsen! Ikke noe å uroe seg for;)

Grei motor er det i`n også! 2.0 sport med dobble webbere! Smidde stempel;) 2,5" effektanlegg!

Minimalt med rust!

PS: noen som vet hva det koster i årsavgift ved å være medlem i http://www.omc.no??

Ascona B ønskes kjøpt!

Max 15 000!

Minimalt med rust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, var å så på denna, å den så ikke ut! Et slikt vrak har jeg ikke sett på lenge!!!

Men den var så åsi rustfri da:/

Men den bilen var ikke verdt 16 000kr! Nærmere vrakpanten spør du meg da men...

Så det ble ikke bil! Fikk penga tilbake;)

PS: skifta brukernavn fra X-treme til M_Lille!

Ascona B ønskes kjøpt!

Max 15 000!

Minimalt med rust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, var å så på denna, å den så ikke ut! Et slikt vrak har jeg ikke sett på lenge!!!

Men den var så åsi rustfri da:/

Men den bilen var ikke verdt 16 000kr! Nærmere vrakpanten spør du meg da men...

Så det ble ikke bil! Fikk penga tilbake;)

PS: skifta brukernavn fra X-treme til M_Lille!

Fikk du tatt noe bilder av den?

skulle han ha 16k for den? uff uff, hvor mye gikk det ann å prute den ned da?

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på det at jeg skulle ta no`n bilder shø, men glemte det! Har altså ingen bilder!

Var ikke no vits å prute!

Ville ikke hatt den om han kasta den eter meg!

Ville kanskje gitt 5k for den, men det er max!

Skjønner ikke helt åssen han kan tro han får 16 000 for et slikt vrak!

Blir bare mer å mer irritert når jeg tenker på det...:shake

Ascona B ønskes kjøpt!

Max 15 000!

Minimalt med rust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, hvor skal jeg starte...

Som dere alle vet så er førsteinntrykket noe av det viktigste. Han hadde ikk vasket bilen engang! Var grus tilogmed på taket:/

Motoren gikk når vi kom, så ikke spør meg, men jeg tipper startproblemer, for når vi åpna pansere var det en liten SVART motor som sto nedi der! Trodde serriøst at han hadde helt på en liter med olje, men han bedyret på at motoren nesten ikke brukte olje...:hammer

Batterikassen var vekk, så bateriet hangåslang, og ledningene var kunn snarret på polene! Sier fort "poff" det da:/

Motoren hadde også en sinnsyk etter tenning, harket å hostet når jeg skrudde av teninga!

Høyre forskjerm var bare bulker, og rust, men ellers var chassiet i bra stand!

Var selvsagt rullmalet da men... Var foresten en bulk bak, akkurat på høyre hjørne...

Bakasjelokket fikk vi nesten ikke opp, pga innbrudd.

Interiøret var egentlig blått, men jeg trodde serriøst det var svart.

Når man skal selge en bil, så er det vel vanlig t man rydder og vasker bilen vel!?!?

Kjente på opphenget, og alt ristet å knaket!

Var ute på prøvetur, og da når jeg skulle sygge ut "pusset den tenner" no inn i h...... Fikk endelig rygga ut og kjørte avgårde!

Skulle sette den i 3.gir, men fant det aldri! da sier`n" er ikke no 3.gir" Blir helt paff jeg, og lurer på hvorfor han ikke har sagt det! Han mente han hadde sagt at kassa ikke var helt bra! Betyr det det samma som om at 3.giret ikke virker!?!? NEI

Så skulle vi snu, bremset ned, men ingenting skjer! HMM

Begynte å pumpe, og da kom den, litt!

"faen er detta" spør jeg og da svarer`n" er opelbremser det"

"Ikke faen om det er! Har kjørt opel før, og de er ikke så forbanna dårlige" svarer jeg.. begynte å bli litt småforbannet da!

Så kom han med at det var nye bremser!

Men det hjelper jævelig lite det da, nå de ikke virker! Sikkert glemt å lufte de tenker jeg.

Når vi kom tilbake skulle han vise meg sommerfelgene han hadde!

De var faktisk ganske tøffe(40*225*17)men det var 3 forskjellige dekk på, å for å få den godkjent må den ha samma dekk på samma aksling!?!? tror jeg

Endte med at jeg sa jeg ville ha igjen penga, og at kjøpet var avlyst!

er mye annet som skjedde også, som jeg ikke kommer på ifarta!

Er du bilmekaniker med mye fritid, så kanskje, men ellers: Styr unna!!!

Eneste positivet var at han hadde betalt veiavgift:hammer Håper han blir sittende med regningen i hånda!

Men sier bare lykke til med salget jeg! Måtte en idiot kjøpe vraket! Passer best som bilcross.

Ascona B ønskes kjøpt!

Max 15 000!

Minimalt med rust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider