KeW|ar Skrevet Mars 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 Michael Skomaker vinner i år og... den fyren er bare en slu jævel og dårlig taper som tilfeldigvis har fått de beste midlene å lek seg med=) Montoya bør ta han!! =) Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Mars 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 Originally posted by KeW|ar Michael Skomaker vinner i år og... den fyren er bare en slu jævel og dårlig taper som tilfeldigvis har fått de beste midlene å lek seg med=) Montoya bør ta han!! =) På mange måter enig. Greit for tifosiene (staveleif?) at Ferarri og Schumi vinner mye, men det blir fort litt ensformig og kjedelig for oss andre... Dessuten tror jeg det er uheldig for sporten i det lange løp at ikke flere er med og sloss i toppen, og utfordrer Shumi! Setter min lit til at Ralf og Coulthard klarer å gjøre det spennende utover sesongen. Ost Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2002 Originally posted by KeW|ar Michael Skomaker vinner i år og... den fyren er bare en slu jævel og dårlig taper som tilfeldigvis har fått de beste midlene å lek seg med=) Montoya bør ta han!! =) er enig med deg, men det siste der må være tull eller? :D Coultard og McLaren skal vinne i år!:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kian Skrevet Mars 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 JEg sier bare GO TOYOTA! Jeg er forøvrig tøff.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 Originally posted by kian JEg sier bare GO TOYOTA! Jeg er forøvrig tøff.. Jeg holder faktisk også en knapp på Toytota. Men de har jo ikke de beste førerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Mars 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 Nå må dere gi dere! Toyota har ikke sjans i sin første sesong. Noen poeng kan de kanskje sanke men ikke noe alvorlig trussel mot toppen. I 2003 eller 2004 derimot... Ost som "just for the record" ikke har noe i mot Toyota Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 kjørte bra i fjor, kan bli spennende og se hva han klarer i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Originally posted by Haakon Angel kjørte bra i fjor, kan bli spennende og se hva han klarer i år. jeg setter også en finger på Montoya... Litt morro siden han og Schumi er jo ikke perle venner....:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg