eiriksmil Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Er det veldig mange Golf IIere i Bærum, eller? Kjørte mot Drammen i går, så da 1 hvit Golf II. En del punkt-rust på nedsiden, men så ellers ganske bra ut. Stock, men 84-stilen.. På Sandvika Storsenter var det i tillegg to IIere. En blå med Aero-front, tror jeg. Neppe Rallyefront, men det er meget mulig. I tillegg en rød, uten bakfanger, og med knust frontfanger, grill, lykter og lyktespoiler. Shame on you! ;) Var det noen her? Jeg kan i tillegg bruke denne tråden til å informere om de som søker GTIer. Rustfrie, sådan. Det var uhyre mange II GTIer i Malaga-området, Spania. Som kjent er det veldig vanskelig å beholde bilen sin fin i Spania, og det var overraskende mange rævkjørte Golfer der. Eller, ikke rævkjørte. Men de hadde noen sprekker her, og noen riper der. Det så mest kosmetisk ut, veiene blir jo ikke saltet, så de er nok veldig rustfrie under. De kan vel gå ganske billig og, så for noen med lyst på GTIer, kan jeg anbefale import fra Spania. Utrolig mange IIere der. Så vel ett par ganske fine biler og. Så Spania-import kan vel anbefales. Sikkert mye billigere enn fra Deutchsland... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Altså..Det er solgt en god del Golf II i Norge da.....De her er jo tydeligvis helt standard... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hoho.. Tåpelig tråd.. :P Og Golf 2 som faktisk ser litt pene ut er mankovare i Osloområdet... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 jeg veit om 2 som går i oslo traktene:) kaldblod & remster sine:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hoho.. Tåpelig tråd.. :P Og Golf 2 som faktisk ser litt pene ut er mankovare i Osloområdet... For det første, den røde så ikke superoriginal ut.. Var en Syncro, så vidt jeg husker... Ser ikke mange Golf IIere i Oslo, men med en gang jeg kommer ut mot Bærum kommer det flust av dem.. Rart, eller hva? Er forresten Aero-front sjelden i Norge? :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 For det første, den røde så ikke superoriginal ut.. Var en Syncro, så vidt jeg husker... Ser ikke mange Golf IIere i Oslo, men med en gang jeg kommer ut mot Bærum kommer det flust av dem.. Rart, eller hva? Er forresten Aero-front sjelden i Norge? :) Ikke på Jetta iallefall.... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Ble ikke levert originalt på Golf i Europa, tror jeg... Men de har hatt 20 år på seg til å bli bytta, da. jeg veit om 2 som går i oslo traktene:) kaldblod & remster sine:D Haha.. Ja. Og de er de feteste.. ;) (yeah right..) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Om et halvtårs tid kommer golfen min til å rulle rundt i bærum er jo flere fete golfer i området.. har jo Olevik sin med 10x16"? hjul Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Og lars-frr sin hvite... edit: Ikke helt Bærum, men nesten.. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Bra kaldblod , det går ikke 2 fete golfer i Oslo omegn, det går 3. Min er jo bare råååååå :) hehe. Tar vi med shitboxen så blir det 4 hehe. Men shitboxen stiller i en klasse for seg selv . Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg