Gå til innhold

Mange IIere i Bærum?

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Er det veldig mange Golf IIere i Bærum, eller? Kjørte mot Drammen i går, så da 1 hvit Golf II. En del punkt-rust på nedsiden, men så ellers ganske bra ut. Stock, men 84-stilen..

På Sandvika Storsenter var det i tillegg to IIere. En blå med Aero-front, tror jeg. Neppe Rallyefront, men det er meget mulig. I tillegg en rød, uten bakfanger, og med knust frontfanger, grill, lykter og lyktespoiler. Shame on you! ;)

 

Var det noen her?

 

Jeg kan i tillegg bruke denne tråden til å informere om de som søker GTIer. Rustfrie, sådan.

Det var uhyre mange II GTIer i Malaga-området, Spania. Som kjent er det veldig vanskelig å beholde bilen sin fin i Spania, og det var overraskende mange rævkjørte Golfer der. Eller, ikke rævkjørte. Men de hadde noen sprekker her, og noen riper der. Det så mest kosmetisk ut, veiene blir jo ikke saltet, så de er nok veldig rustfrie under. De kan vel gå ganske billig og, så for noen med lyst på GTIer, kan jeg anbefale import fra Spania. Utrolig mange IIere der. Så vel ett par ganske fine biler og. Så Spania-import kan vel anbefales. Sikkert mye billigere enn fra Deutchsland...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho.. Tåpelig tråd.. :P

 

Og Golf 2 som faktisk ser litt pene ut er mankovare i Osloområdet...

 

For det første, den røde så ikke superoriginal ut.. Var en Syncro, så vidt jeg husker...

 

Ser ikke mange Golf IIere i Oslo, men med en gang jeg kommer ut mot Bærum kommer det flust av dem.. Rart, eller hva?

 

Er forresten Aero-front sjelden i Norge?

 

:)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, den røde så ikke superoriginal ut.. Var en Syncro, så vidt jeg husker...

 

Ser ikke mange Golf IIere i Oslo, men med en gang jeg kommer ut mot Bærum kommer det flust av dem.. Rart, eller hva?

 

Er forresten Aero-front sjelden i Norge?

 

:)

 

Ikke på Jetta iallefall....

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke levert originalt på Golf i Europa, tror jeg... Men de har hatt 20 år på seg til å bli bytta, da.

 

jeg veit om 2 som går i oslo traktene:) kaldblod & remster sine:D

 

Haha.. Ja. Og de er de feteste.. ;)

 

(yeah right..)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår