boXer Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Har desverre ikke tid til å fikse bilen min så da må den bort. Hvis du har lyst på et prosjekt så har du sjangsen til å kjøpe et sjeldent eksemplar. Det er ytterst få Alfasud'er igjen, og ingen er så tøffe som denne (når den er reparert). Bilen havnet i grøfta i fjor høst og har skader på hele høyre side av bilen. Høyre fjærbeinstårn er revnet og må bygges nytt. Høyre bremseskive bak er knekt og navet er skevt. Momentstag bak tok skade, og muligens noe skade i opphenget. Det er diverse små mangler. Bilen har et Sparco racing-bur, Sparco ratt med quick-release, fester til 4-punkt seler, senket, stiv som fy. Ble rustsveiset og bygget om med brede skjermer av Carrozzeria Alfa i 1995. Motor er en 1.5l boxer4 med 2 doble Weber gassere på et Alquita innsug, GreenFilter, ganske nytt eksosannlegg hele veien, 95hk originalt og sansynligvis 110-120hk etter finjustering av forgasserene. Går som en klokke, starter alltid. Får du tak i noen slemmere kamaksler har du en sinna liten motor med masse respons. Og ikke minst god lyd ;) Jeg har diverse ting til den som også kan selges. -Borbet A 9x16" felger, trur det er litt kast i 1 av felgene.(1600-1700kr for en ny felg trur jeg) -2stk. Bridgestone Potenza RE540S gateslicks i 225/45ZR16 på felgene. -2stk Hella Rallye 3000 lykter (kan sikkert få dem :D ) Jeg selger motor, med bilen med i prisen ;) Spørsmål stilles her eller i PM, vil du vite diverse priser sender du en PM. Alt kan diskuteres. Jeg kjenner til en ganske nylig rustsveiset Alfasud som kan brukes som delebil, eller bygges opp med deler fra min bil, denne skulle jeg få veldig billigt. Bilen selges ikke til noen som vil ha bilcross-bil eller liknende ;) e-mail = ole-ma@online.no Se i signaturen min for diverse bilder av fartøyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 hm, jeg er interessert.. men det er mye å gjøre da.! jeg skal høre litt rundt i dag om det er vanskelig å få fikset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Originally posted by Integrale hm, jeg er interessert.. men det er mye å gjøre da.! jeg skal høre litt rundt i dag om det er vanskelig å få fikset! Bilen krever en del tid og penger ja. Det er jo halve morroa synes jeg... bortsett fra penge delen da ;) Men det er bare å ta kontakt, eller skrive her. Alt er interesant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by boXer Bilen krever en del tid og penger ja. Det er jo halve morroa synes jeg... bortsett fra penge delen da ;) Men det er bare å ta kontakt, eller skrive her. Alt er interesant. er bilen solgt? mange som er interesserte eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by Integrale er bilen solgt? mange som er interesserte eller? Bilen står her. 6 stykker som har meldt interesse. Inkludert 2 tyskere :D En tilbød å bytte jevnt i en Citröen XM 1990 modell. Noen synes 10k er litt mye for bare bil... Kan se prisene på de få som er på mobile.de, er en strøken original '84 modell der til 50.000svenske kroner. Og det er før norske avgifter ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 *kremt*bump Grip sjangsen nå... eieren av bilen jeg skal kjøpe (håper jeg) kommer hjem om 2 dager! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Originally posted by boXer Bilen krever en del tid og penger ja. Det er jo halve morroa synes jeg... bortsett fra penge delen da ;) Men det er bare å ta kontakt, eller skrive her. Alt er interesant. mulig jeg får med meg en kar for å se på den hvis det er ok? men da må de 23 lappene dine være prutbare :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Originally posted by Integrale mulig jeg får med meg en kar for å se på den hvis det er ok? men da må de 23 lappene dine være prutbare :P Er bare å melde ifra hvis du vil komme å se på den, ikke noe problem det. 23k er prutbart ja... Det er vel nesten det jeg kan få hvis jeg selger ut i deler, men å selge alt på en gang er jo en bonus så da er jeg åpen for å selge billigere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Har fått litt uønskede ting å bry hodet mitt med... Så hvis noen kommer å vil ha alt detta her så skal de få det for 18.000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Betale restskatt? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by bjirn Betale restskatt? :) ikke noe skatt på meg i fjor gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Hvis hele høyresida er skadet, så kan du jo med fordel legge ut bilde av den sida... Edit: Jeg fant visst bilde av den sida. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Det var visst bilde av det ødelagte dempertårnet også. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Det er jo bare å lese i første tråden, står også hvor de finner bilder. Regna med at de som faktisk var interesert ville lese det som stod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Den andre alfasuden du visst om, hvor mye skal han ha for den? Har sinnsykt lyst på alfasud, lyst å kjøpe din, men har lite erfaring med karosseriarbeid på bil... Ca hvor mye vil d koste å få din på veien igjen tror du??? (Og hvor lang tid??) Har kompiser med litt erfaring i slikt.... Skal ha en alfasud eller dø i forsøketkiddie Send meg mail på a_skaugvoll@hotmail.com. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg