Jesse Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Da var min aller første kundestereo ferdig. Bilen her var en BMW E46 coupe,hvor eier ville ha det til å se fint ut samtidig som det skulle yte mest mulig. Har overlevert bilen,og min første kunde var mer enn fornøyd med resultatet:D Fikk ikke tadd bilde av bilen,men kommer med de litt seinere. Er feil forsterker som står i nå,var produksjonsfeil på den som egentlig skulle hvert der,så bruker en fra DynaBel i mellomtiden! Komponenter her var: 1 x P6001BD monoblokk 2 x P110S4 10" sub Her er i allefall stereon....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Pent og ryddig det der. Så har man litt bagasjerom til overs også. Pent. :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hvilken pris for noe sånn? La du kabler og støydempet også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Kabler var lagt opp fra før av. Støydempet litt,ikke hele bagasjen. Pris for noe sånt vil komme seg på ca. 10.000,- Da har jeg regnet med samme komponenter som er brukt i denne bilen. Prisen vil bli litt høyere mest sannsynlig,men til denne prisen har du en meget bra stereo + at dette ser meget pent og rent ut! Bygger også stereo i glassfiber,dette vil da bli dyrere i og med at det tar lenger tid å bygge.Og det koster for materiale. Om man ikke vet hvordan man vil ha det,så bruker jeg min egen fantasi når jeg bygger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 du bor jo bare to timer unna meg, så jeg får vurdere det nærmere. Kan bli aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Da kommer StreetCrime Racing med butikk i Narvik iløpet av en måneds tid. Blir salg av styling,stereo og tuning! Jeg er helt ny oppstartet og trenger biler til å bære litt reklame,få markedsført meg litt rundt omkring :) så om det er noen som er intressert. Kommer med nærmere info ang.butikken+++ Send mail til Streetcrimeracing@yahoo.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg