Kverna Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hei. Har en 1991 Vw jetta 1.8gl (bla bla osv) som har vært inne på service og "fiksa" eksosen 3 ganger nå. Og nå er det lekkasje igjen. Det orginale anlegget blei bytta ut på møller og etter dette byttet har bilen vært inne og blitt tetta 3 ganger. (på det nye uorginale anlegget). Blei satt i uorginalt annlegg uten vår viten forresten. Så over til spørsmålet. Hva kan jeg gjøre ? Verkstedet har montert uorginalt anlegg som tydeligvis ikke passer, men blir det til at jeg må sende inn bilen hver 2. måned for å utbedre dette eller har jeg noe jeg kan slå i bordet med for å få hele anlegget nytt ? Ingen "mobil-garanti" med 3x samme feil = nytt produkt ? Skikkelig frustrerende og ikke minst sjenerende å høre på Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrt Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg ville krevd nytt anlegg. Kan jo også hende at det er dårlig jobb som er blitt utført. Siter # 1985 Volvo 240 GL b230a (vinterbil) # 1997 SAAB 900 SE Turbo (sommerbil) http://photobucket.com/albums/y274/myrt88/ Member of:Saabturboclub.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 I følge kjøpsloven har selger rett til å reparere problemet 2 ganger. Skjer den samme feilen for 3. gang, har du rett til å få pengene refundert, eller nytt produkt. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg