Gå til innhold

LakkModding av Transam

Ranger emnet

Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

PICT0026.JPG

B22299.jpg

Har en slik bil. men vet ikke hvordan lakk jeg vil ha! kan noen hjelpe meg med det? prøve masse forskjellige typer. GO NUTS på en måte!:P

vil gjerne ha en mørk farge (sort, matt sort, burgunder) o.l.

Men jeg er veldig interessert i å se den i lysere farger også!

Just for the record.

Seriøse modder blir lagt sterkt i min vurdering av lakkering!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte den siste der. Kan du kanskje prøve å lage den med parklysene synlig?

Og hadde du giddi å prøve med litt andre kombinasjoner??? som sagt blir disse bidragene tatt med i betraktingen når jeg skal lakkere til våren!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! imponerende! Jeg har hvertfall blitt mer og mer interessert i å lakkere i to farger! ta gjerne å lag fler! og et veldig kjært ønske:

kan du senke den modden du lagde der? gjerne få på noen felger? du behøver ikke å legge den helt i bakken ,men bare slik at den får et litt fetere stuk?

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! likte den jeg og. Regner med at jeg skal gå for en slik farge. Men er veldig usikker på om jeg skal ha two-toned. Evt. Hvordan jeg skal ha det? Det må jo også matche felgene. Fordelen med en slik lakk er at da passer chrome felger ganske bra. Det gjør det ikke med sort lakk

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider