Gå til innhold

Vurderer ny bil 320d E46 2001 mod

Ranger emnet

Smooth

Anbefalte innlegg

Heisann

Bare lurte på om noen hadd noe positivt/negativt som jeg burde ta stilling til ved evt kjøp av denne bilen??

Det er denna jeg har kikka mest på:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6804058

Synes den virker veldig fin + at den ikke har gått for langt. Jeg er veldig bestemt på både å ha diesel og automat og helst skinnseter.

Noen som har ett bedre forslag med tanke på bil til rundt 200k med nevnt utstyrsnivå?

Åpen for forslag...

Takker for alle svar :smilbmw

Audi A4 B8 2.0 TDI 170hk Q

VW Golf IV 98 1.9 TDI 110hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå har ikke jeg så aktiv her i det siste, men jeg synes det er trist at ingen har svart på denne tråden.

Biler du linket til ser flott ut den, sikkert et kjempekjøp :) men den hadde jo ikke skinnseter som du ønsket. Ellers så ser bilen bra utstyrt.fatality

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Bilen så pen ut, men noe dyr vel? Og det interiøret der er ikke å anbefalle.. 1. Vondt å sitte i..... 2. Vanskelig å få solgt igjen.. (snakker av erfaring) ville heller prøvd å finne en med hvertfall sportseter, helst skinn eller delskinn.. blir en helt annen bil!

Men 320d er absolutt en knall bil, går bra og nesten ikke forbruk.. gleder meg til å se hva det blir!

Richard

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider