Gå til innhold

Volksport - flere som har hatt problemer med dette firmaet???

Ranger emnet

oddove

Anbefalte innlegg

Leverte G-laderen min til overhaling hos Volksport der den skulle komme igjen etter bare noen få uker. Snakket med karen og han sa at G-laderen min var defekt men kunne selge meg en annen til 10-12000 kr. Det hadde jeg ikke råd til og ville dermed at han skulle sende den gamle i retur. Ukene gikk og ingen G-lader kom. Ringte og sendte meldinger til karen men var så og si umulig å få tak i. Har vært i kontakt med han et par ganger der han sier han skal sende den så fort han får tid. Men nå har det gått over 5 måneder og ingen kompressor har dukket opp og jeg har dermed måttet kontakte politi for å prøve å den tilbake.

Så jeg lurer på om flere har hatt samme problemet????? Virker VELDIG useriøst!!

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har nå gått over et halvt år uten at G-laderen har dukket opp. Har også fått politiet til å prøvd å komme i kontakt med han uten hell. Gang på gang på gang har han sagt at han skal sende laderen samme dagen men den dukker ikke opp! Har til og med sendt han sms der jeg ville komme opp til Stavanger og hente den selv siden han aldri fikk sendt den men han svarer ikke...Begynner å lure på om han har den i det hele tatt, men heller bare har solgt den videre................................................Møkkafirma.......:fuckme2:

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ikke at du hadde gitt feil adresse å at han har prøvd å sende den en gang ???

Havarerte laderen eller virket den når du sendte den avgårde ??

hva er egentlig ditt forhold til Erlend hos Volksport?

Du er hans høye forsvarer på dette forumet og jeg blir hvertfall nyskjerrig

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ikke at du hadde gitt feil adresse å at han har prøvd å sende den en gang ???

hvis han har sendt den på feil adresse er det vel ikke mange dagene som skal til for å få den sendt på nytt.... ??? Da tar vel man tlf og ringer kunden..?? Bare lurer??

Kjør først du.. så venter jeg på deg der..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKKE gitt feil adresse nei og han har IKKE prøvd å sende den! Umulig å få tak i på SMS og telefon! Har prøvd fra masse forskjellige nr og lagt igjen nr på mobilsvaren men ingen svar å få! Så, HVORFOR prøve å forsvare det????? Er jo elendig service! Jeg skulle bare ha den overhalt, noe som skulle ta 3-5 uker å så tar det over et halvt år å FREMDELES ingen lader?!? Koster kanskje to kalorier å få sendt den.....

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei og atter nei..

Jeg som faktisk hadde planer om og kjøpe utstyr fra dette firmaet, så dukker denne posten opp.. Burde kanskje bare la være.

Ingen G-lader i mitt tilfellet hvertfall.

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangen skriker om volksport, en ting jeg syns er rart er at han som har solgt så maaassse til så mangen bare er registrert foretaks registeret og ikke i avgiftsmanntallet. for å si det på godt norks alle som har kjøpt deler av han har trolig bidratt til svart arbeid da at man maks kan omsette for 50 000kr når man kun er registrert i enhetsregisteret. DVS der man registrerer seg for å holde et navn opptatt, driver med hobby virksomhet (under 50k i omsettning)

og vedledighet.

Og med den listen av "kundebiler" bør jo han ha omsatt for litt, tatt i betrakning at han er så overarbeidet i tillegg

Kan jo hende at han har fått trøbbel med skatte futen. for som jeg leste på corrado tråden har noen kjøpt, overhaling av lader, stempler, chip, motoroverhaling etc etc bare det ene kjøpet er vel halvveis til 50k

synd viss karen som har laderen der ikke får sin tilbake viss denne personen går konkurs. men så lenge telefonen hans ringer har han ikke det for da blir telefonene stengt.

En jeg har handlet av er Stian - SStuning http://www.sstuning.no eller http://www.sstuning.org (ny side under oppbygning) han har ikke den mest oppdaterte siden det skal han ikke ha skryt for, men han tar alltids telefonen eller så ringer han opp igjenn når han får tid. Så klarer han alltids å matche prisene og. + varene blir faktisk levert.

Er ikke sånn imot svart arbeid egentlig, men det blir feil å lure kunder til å tro at han driver lovlig etc når han egentlig driver med lurereri.

Men til oddove (viss det var han som startet tråden) send en mail til stian. viss du ikke har ordnet deg en lader. han har flere ladere på lager. kan sikkert få en brukt billig viss du ikke har råd til en ny.

Han holder til ikke så langt i fra erlend kansje han kan stikke bortom etter din lader for en ny uforpliktene vurdering. den bør jo bare ligge der..

selv om jeg tviler på at laderen ligger der men det er jo min mening

Hilsen Pål

G60 freak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider