Gå til innhold

Volksport - flere som har hatt problemer med dette firmaet???

Ranger emnet


oddove

Anbefalte innlegg

Leverte G-laderen min til overhaling hos Volksport der den skulle komme igjen etter bare noen få uker. Snakket med karen og han sa at G-laderen min var defekt men kunne selge meg en annen til 10-12000 kr. Det hadde jeg ikke råd til og ville dermed at han skulle sende den gamle i retur. Ukene gikk og ingen G-lader kom. Ringte og sendte meldinger til karen men var så og si umulig å få tak i. Har vært i kontakt med han et par ganger der han sier han skal sende den så fort han får tid. Men nå har det gått over 5 måneder og ingen kompressor har dukket opp og jeg har dermed måttet kontakte politi for å prøve å den tilbake.

Så jeg lurer på om flere har hatt samme problemet????? Virker VELDIG useriøst!!

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har nå bare hatt positiv erfaring, og har hørt og mange andre som er kun positive. Så hva dette tilfellet ditt kommer av kan man jo virkelig lure på.

Men ikke gi deg, uansett positive/negative erfaringer man har hatt med dette firmaet så har du jo rett til å få tilbake laderen!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har nå gått over et halvt år uten at G-laderen har dukket opp. Har også fått politiet til å prøvd å komme i kontakt med han uten hell. Gang på gang på gang har han sagt at han skal sende laderen samme dagen men den dukker ikke opp! Har til og med sendt han sms der jeg ville komme opp til Stavanger og hente den selv siden han aldri fikk sendt den men han svarer ikke...Begynner å lure på om han har den i det hele tatt, men heller bare har solgt den videre................................................Møkkafirma.......:fuckme2:

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 måneder er god tid til og sende en lader. Dette har ikke med at han har tatt på seg mye, dette er dårlig service og ikke bra med tanke på hva dette gjør med det gode ryktet han hadde...

Har foresten bare hatt gode erfaringer jeg også, men vanskelig og få tak i det er de...

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ikke enig. Det er rett og slett elendig service, og det er ofte i bilbransjen at sånn elendig service blir tilbudt. Om vi som kjøper deler til en bil får varen levert og alt er i orden skriker vi KJEMPE SERVICE! - selvom det egentlig bare skulle mangle. Der er mange useriøse halvveis firmaer ute å går.

 

Skjønner ikke hvordan dere kan si til noen som har ventet på en lader i 6 måneder at han skal slappe av bare fordi dere er på fornavn med fyren.

Det minste man kan forvente er iallefall litt komunikasjon. Det at man biter over for mye er INGEN unnskyldning så lenge man har kunder å tenke på.

 

EDIT:

Dette minner veldig mye om noe jeg opplevde med et firma som het

vestfold styling og tuning. At en person er vanskelig å få tak i kan være en sterk indikasjon på at det går nedover med firmaet - men det blir bare spekulasjoner.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere omstendigheter som har gjort at Erlend har vært vanskelig å få tak i det siste halvåret. En av greiene er selvsagt at han driver på siden av vanlig jobb, og at da jobb mengden og antall tlf fort overskrider døgnets timer.

 

Har selv lagt igjen latterlig mye penger hos Erlend i form av deler av ymse slag, deriblandt en ny g lader, ny motor (topp, blokk, stempler osv,osv,osv), kam, chip, ladehjul, osv. Mye penger med andre ord! Har også hatt en reklamasjon på en av varene jeg har kjøpt, uten at dette har vært noe problem.

 

Ta å pust litt, tell til ti også prøver du ringe han igjen. Det kommer nok ordne seg. Er gjerne slik at alle selskap har sine fornøyde og sine missfornøyde kunder, er først når antallet missfornøyde overstiger de fornøyde mann kan tenke på om bedriften går ått skogen.

 

Uansett, Erlend er pågang igjen, send han en sms, så tar han kontakt så snart han får anledning til det.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, men som sagt, situasjonen har vært ganske spesiell der borte, uten at jeg skal begi meg noe nærmere inn på den biten der. Det får Erlend ta om han føler for det. Helt klart at laderen skulle vært sendt tidligere, men tror de fleste i tilsvarende situasjon hadde hatt problemer med å gjennomføre de fleste ting..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår