Gå til innhold

Volksport - flere som har hatt problemer med dette firmaet???

Ranger emnet

oddove

Anbefalte innlegg

Hva skal du egentlig med en gåen g-lader

Du virker jo som du ikke har skjønt poenget iallafall...Skal jo ha tilbake det som er mitt, er ikke det riktig?? Gåen eller ikke gåen! Har tatt ut den motoren som stod i sammen med den gåene laderen og skal selge den som komplett med gåen lader, men det er jævli vanskelig når den Volksport-sniken sitter å ruger på den!

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, jeg skjønner hva du mener, rsg60, men allikevel, det er HANS verdiøse skrap, og han har all rett til å få den tilbake, akkurat som han hadde hatt rett til å få en helt frisk lader tilbake. hvorvidt den fungerer eller ikke, har ikke noe med saken å gjøre.

Takk for støtten:) Godt noen har skjønt problemet mitt...

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du skal selge den som komplett, med gåen lader, hvorfor ikke da selge den uten lader.... Ser ikke helt problemet ditt. En gåen lader er jo ikke annet en vediløst skrap av aluminum og magnesium..

En g-lader som er gåen har alltid noen brukenes deler.

Har man et par defekte g-ladere klarer man nok å sette sammen en komplett.

Om man selger g laderen i deler så får man en fin slant for den på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snakk om å vere partisk eller ikke, men hadde jeg sendt vekk g-laderen min, og fått beskjed om at det bare var skrammel, så hadde jeg i hvertfall ikke hatt så mye bruk for den lengre. At du kan ta to/flere ødelagte ladere, og få en fin er vel heller skjelden. Som regel så ryker den sprø magnesiunsskrollen.

Men klart, vist du har bedt om å få den tilbake, så burde det sikkert ikke være noe problem.

Er det noen andre omstendigheter rundt denne saken eller? Har du bare sendt inne en lader med dårlig trykk, og fått diagnose. For så å ville ha den tilbake?

Virker bare litt merkelig. Slik jeg kjenner Erlend er han en meget allright type.

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit nok at du kaller meg partisk Øyvind, men jeg liker ikke å danne meg forhastede sluttninger. I denne saken har vi kun hørt saken fra en side. Og basert pa mine tidligere erfaringer, så hørest det meget urimelig ut. Derfor stiller jeg spørsmål ved innholdet i denne tråden.

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit nok at du kaller meg partisk Øyvind, men jeg liker ikke å danne meg forhastede sluttninger. I denne saken har vi kun hørt saken fra en side. Og basert pa mine tidligere erfaringer, så hørest det meget urimelig ut. Derfor stiller jeg spørsmål ved innholdet i denne tråden.

Faktumet at dette ikke er den eneste tråden vedrørende temaet (noen her og flere på VAG forumet) sier meg at det ikke er noen grunn til å stille spørsmål vedrørende tråden.Greit at folk er kompiser med han og vil "forsvare" han men det blir for dumt.Hadde selv en kompis som handlet deler til en corrado der og måtte vente og mase utallige ganger før han til slutt fikk det han hadde betalt for.Nytter ikke drive firma og ikke svare på telefonen spør du meg.

Erlend kan sikkert G-ladere inn og ut men har kanskje litt å lære når det kommer til å drive butikk og kundebehandling

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker fyren som veldig aktiv her tidligere. da er kontrasten stor til å ikke svare for seg..

Men blir fort slik for de fleste.. når de ikke har flere unnskyldninger så er det letteste å stikke av men problemene hoper seg bare opp.

GREit nok om fyren ikke er interresert i å gjøre handel.. men en når han har solgt varer og mottatt penger så kan det ikke gjøres på hobby basis lengre..:iconsm

men om folk er sykemeldte.. har en ikke 8 timer ekstra hver dag å leke butikk på.??

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte tuv papirer fra volksport for lenge siden som aldri dukket opp, og de ga heller ikke lyd fra seg så det er nå alltid noe å si om et firma.

Nå har jeg hørt at Erlend sliter med magen sin så eg har ikke giddet å bry meg noe særlig.

Volksport har også brukt bilder av flere biler, blandt annet min på siden sin uten at de er kunder. Skryter på seg ting som er tull så det likte jeg lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk man har bare hørt en side av saken....

Sier ikke at noen lyver, men man vil alltid gi informasjonen som gagner seg selv. Driver selv et lite stylingfirma og har både fornøyde og missfornøyde kunder som alle andre. Men missfornøyde kunder kan noen ganger være helt uberettiget - selvfølgelig også en del berettiget.

Men når man har kunder som vil levere tilbake universale stoler fordi dem ikke passer i alle biler uten tilpasning på festene ... vell ... da har man mye forskjellige oppfatninger ute å går ...

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider