Gt-4-Ever Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hva skal til for å få tak i en/flere sponsorer? Er det evt. noen her som kunne tenkt seg å sponset meg? Tenker i hovedsak på bilstereo, for å være med på treff og slikt? Har en toyota celica gt-4 (1990) i kanonstand, med supra vinge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Må jo være en plan over hva du tenker gjøre . Tilbud vil du få men total sponsing er det ikke mange som gjør . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Vil tro at du kan telle på en eller maks to hender over hvor mange som er helsponset og som har en seriøs avtale med en leverandør i Norge..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Tenker vel noe slikt som å lage en coverbil i f.eks Redline. Styling,lakkering,interiør og stereo må jo utbedres da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 er vel ca 1000 personer til som har samme planer som du tipper jeg,å få spons uten noen meritter er vanskelig vil jeg tro,eneste måten er bygge noe seriøst,så sponsorer tar deg på alvor,så kanskje du får "gode" priser på neste bygg....som tor steinar sier,i norge er det MEGET få som har fullspons,disse få personene er som regel folk som har gjort det bra i konkuranse sammenheng,og holdt på i 1000 år..... :win Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg hadde ikke krevd mer enn å få en pris jeg kan leve med. Finnes garantert forhandlere som kan leve med samme priser. Reklame i bytte for et par laken i fortjeneste høres ut som en god deal... Fin bil, forresten, GT-4-ever :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg spurte om sponsor på bilstereo i HUMMER'n og fikk det, men ble aldri noe av. Ble lagt på is inn til videre..Hvilket firma dette gjelder, holder jeg for meg selv. Får heller komme ut, hvis det en dag skjer;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg