AndyB Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Er en ting jeg har stussa lenge over, men aldri gidde å forhørt meg om før nå. Hvis jeg kjører tanken helt tom kan jeg fylle 90 liter!!! Dette er en 35i så skulle jo ikke ha mer en 70L ++ Sist fylte jeg full tank og betalte 1050 kroner!!! :shake Noen andre som kan fylle så mye?? Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 90 liter :eek: renner det bensin over da eller? ikke hørt om så store tanker på en 35i før. 70 liter er vel den største tanken jeg vet om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 90 liter :eek: renner det bensin over da eller? ikke hørt om så store tanker på en 35i før. 70 liter er vel den største tanken jeg vet om. Hehe, tror du ser om 20l havner på bakken der du fyller :watchout Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Enten det, eller bensinstasjonen svindler deg.. dvs pumpa viser feil antall liter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 har du sjekket hvor langt du kan kjøre på en tank eller? er noe rart da ja, e har vell 70 liter på min 91 mod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2006 Det er en generaltabbe som skal til hvis en bensinstasjon har så store feilmarginer på pumpene... Sykt at du får på 90 liter! Fyll på en annen bensinstasjon neste gang, og se om det samme skjer...Det må jo nesten være pumpene. Kan ikke komme på noe annet som kan være relatvt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 det meste jeg har fått til på min er 73 liter, da hadde den ikke stoppet..... kanskje jeg skal legge reservekanne i bilen og sjekke...!! Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Svaret på spørsmålet har stått her. men noen poster forsvant i forbindelse med oppdateringen. Tanken er på ca 92 liter. Det er 22 liter med ekspansjonsmulighet i tanken, dvs opp til røret og opp i toppen av tanken over flottøren. Dette for at bensingass skal ha plass til å kunne ekspandere ved varme. Tror løsningen var noe slikt. En ventil i påfyllingsrøret skal hindre at ekspansjonsrommet blir fyllt opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hvis jeg fyller til pumpa sier stopp, så renner det alltid litt over.... Men regner med at dette er vel litt "normalt" eller ?? Der rørert kommer ut av tanken og opp til der man fyller. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trion Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det har aldri jeg opplevd. Hvor mange liter pleier du å fylle? Siter '94 Passat '95 ZXR 750RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 med de prisene som er nå så fyller jeg kanskje for en 300 - 400 av gangen. men merker det når jeg skal på langtur, da fyller jeg til pumpa sier stopp, og da kommer alltid en liten skvett på bakken. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg