Gå til innhold

eravne: BMW 525i 1993

Ranger emnet

eravne

Anbefalte innlegg

• Svar 492
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var bilen hjemme igjen etter en tur på rudskogen, og ser ut som den ene vannslangen lekker no j¤%¤#. Og så virker det som topppakninger er på vei til helvete, så ser ut som en dyr fremtid jeg går i møte.

Men, fikk kjørt godt innover til rudskogen, må si det skulle vært flere 4-felts veier i norge.

elles, takk for følge fra en Caravelle! :)

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topppakning og vannslange er ikke så ille da.. Det kunne ha vært værre ting du har måttet byttet ut.

Fin Bil:)

takk :) og..

..skal jeg først bytte den, kjøper jeg ett nytt slipesett, og det er ikke veldig dyrt. Men jobben som koster, vil ikke begynne med det selv.

BMW 93' 525i diamantsort

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe var vell deg vi passerte i OSLO må huske å komme på opel treff i trondeim 4-6august nå da!!! fet bil!!

edit: ikke min omega:P

Yes, møtte flere relativt slitne opeler med klistremerker på. Prøvde forgjeves å ta bilder, men tror ingen ble bra, og kan desverre ikke møte. Skal på EM i dragrace på gardermoen samme helg. i tillegg er ikke bilen noe særlig å vise fram heller, og den hadde nok død mit oppå dovrefjellet :thumb

BMW 93' 525i diamantsort

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jo kjøpe disse av meg når jeg skal bytte ut, ellers så anbefales hvite 17" compomotive felger. De er stein tøffe og har super finish!:hello:

..eller, tusen takk:)

17" Compomotive felger har jeg sikla på helt siden jeg kjøpte vectra'n min! hehe. Knalltøffe fleger du har satt på nå! Fått lakkert dem sånn eller? Dim på hjula nå?

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17" Compomotive felger har jeg sikla på helt siden jeg kjøpte vectra'n min! hehe. Knalltøffe fleger du har satt på nå! Fått lakkert dem sånn eller? Dim på hjula nå?

Samma som satt før, blitt glassblåst og pulverlakkert.

De er vel 7.5 x 17" trur jeg, men har lyst på 8x 19 ! Går det?( med litt arbeid ja)

Update kommer straks!!!

BMW 93' 525i diamantsort

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da det gått en stund at det har skjedd noe her , men det har skjedd noe med bilen og vil skje i løpet av fremtiden.

rev ut luftfilterboksen, og da måtte jo noe annet få plassen

gamleluftboks.jpg

Green filter kitt levert fra Felg-import

grenovenfra.jpg

..og nærme bilde

grennedfra.jpg

Så har det stått stille med andre prosjekter, men litt vil skje med blant annet skjermen. Skal gjøre den ferdige denne uken, montere ny viskere, lakkere pluggdekselet og begynne på ramma til spileren håper jeg.kontroll ble kjøpt og noen doftgraner:). Her ett bilde av dagens handle tur hos Torshov på Gjøvik:

nyinnkjptting.jpg

Legger ut bilder fort jeg får flere:hello:

BMW 93' 525i diamantsort

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma som satt før, blitt glassblåst og pulverlakkert.

De er vel 7.5 x 17" trur jeg, men har lyst på 8x 19 ! Går det?( med litt arbeid ja)

Update kommer straks!!!

8x19 ja! hehe... hadde 8x17 på min en periode med 215/45dekk.

det gikk akkurat i hjulbuene bak(akkruatt innafor altså) når bilen sto stille... mens jeg kjørte subba det... men liker du å drive me karroseri er jo bredding en mulighet:) 19" er stort... ville heller gått for 18 tror jeg...

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8x19 ja! hehe... hadde 8x17 på min en periode med 215/45dekk.

det gikk akkurat i hjulbuene bak(akkruatt innafor altså) når bilen sto stille... mens jeg kjørte subba det... men liker du å drive me karroseri er jo bredding en mulighet:) 19" er stort... ville heller gått for 18 tror jeg...

17" er stort nok, men når pappa har 18" på 850, så må jo jeg har 19" ? :thumb

Nei, hadde vært moro, men har ikke sett en eneste bredda vectra?

BMW 93' 525i diamantsort

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du sier noe...!

nei ikke sett det jeg heller med har mine planer med å fikse det;) Blir litt fram i tid(grunnet ett barn på 2mnd) men driver å pønsker på fremgangsmåte osv. Alt må jo bygges selv så det blir jo veldig custom.

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du sier noe...!

nei ikke sett det jeg heller med har mine planer med å fikse det;) Blir litt fram i tid(grunnet ett barn på 2mnd) men driver å pønsker på fremgangsmåte osv. Alt må jo bygges selv så det blir jo veldig custom.

Og det var da du bygget 2 sett, slik at jeg kan kjøre "bolt-on" etterpå ;) ?? :thumb :hello:

nei, lurt på det. Men har verken pengene eller kunnskapen til å gjøre noe sånt, men finnes nok enn i verden.

Men synd vi ikke har vectra b:

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.scstyling.com/images/opelvectra_maxi_01.jpg&imgrefurl=http://www.scstyling.com/product_info.php%3Fproducts_id%3D1476%26osCsid%3Df2191c2d85373613d613d4fc8617e6f2&h=600&w=800&sz=51&hl=no&start=8&tbnid=1p6Bo-eyAvexWM:&tbnh=106&tbnw=142&prev=/images%3Fq%3DWide%2Bvectra%26ndsp%3D20%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26lr%3D%26sa%3DN

BMW 93' 525i diamantsort

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja... bygge to sett du... Prøve å feile på min egen først så gjøre alt riktig på din etterpå? hehe.

Nja synd å synd. Må prøve å få til noe sånt. Bare kjøpe meg en bil til først så jeg kan sette fra meg vectra'n. aller først blir det 2000replica, deler ligger klart!

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er arbeidet på skjermen påbegynt. Fikk bare tatt ett bilde først kamera døde, men slik så det ut før pussing. Har nå grunnet den, og skal pusse over en gang til i morgen og lakke med matt lakk:

skjerm.jpg

her er fjern kontrollen ferdig montert etter at jeg fant ut hvilken vei den skulle stå:)

kontroll.jpg

Noen som veit om en "brakket" av no slang som kan holde rundt der hånden min holder, slik at filteret ikke går helt borti alt, og at det sikkert fast.

trensbraket.jpg

Ny teflon viskere er på plass:

nyvisker.jpg

Angående skjermen og spiller, tror jeg går for denne løsningen, og gjemmer ps2 i hanskerommet. Alt vil bli sort, ikke blått som bilder viser.

midt-1.jpg

Når man fyller vann og peiler bensin, da er det vel noe feil? Og det lekker vann som en sil? Her er feil. Slanger som går fra toppen til varme registeret er helt muggen, så får ny på fredag.

delagtslange.jpg

Ellers kommer det bilder i morgen, eller så fort jeg får gjort noe mer! :hello:

BMW 93' 525i diamantsort

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider