aUDUN` Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Fineste vectraen jeg har sett ;) passte bra den mørkeblå fargen og dekore og.. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Fineste vectraen jeg har sett ;) passte bra den mørkeblå fargen og dekore og.. takker:) og penere skal den bli, synd den ikke er ren i mer enn 5 minutter:eek: Jungeltrommene sier bakrute senk og hvite felger til Rudskogen yodude Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Bak rute senk hadde gjort seg.. men hva med "gull" felger? Tips: Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Gull felger gjør seg på en Impreza :) men har vært inne på tanken. Men har bilde av "mest sannsynlig" de neste felgene: Her er ett farts bilde fra e6( ikke knipset av meg, men har en begavet kompis) :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 så, liten update angående anlegget. Driver å skal begynne der, og har idag skaffet en ny "midt-midtkonsoll", som til slutt skal få en skjerm inni seg tror jeg. her er bilde, skjerm kommer i løpet av måneden får vi håpe. stay tuned! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Skal på OMC treffet til neste helg eller? Må få skaffa meg noen felger jeg før den tid...! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 er det på rudskogen? har ikke fått noe informasjon, men hørte det skulle være. Burde jo vært der, siden jeg har halve bilen fylt med dekor:) her en en update på skjermprosjektet: slik ser det ut når: og her blir det kuttet med proft utstyr :) ... og slik ble det :) ... og sånn vil det eventuelt bli seende ut, også må den jo inni dashbordet( og ja, det vil bli lagt mer "kjærlighet" i utseende! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 her er et utkast av hva som skjer. feil farge, det som er farget på bildet, vil bli i bilen farge mest sannsynlig. hyggelig hvis noen har kommentar eller har gjort lignende selv og har erfaringer :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Pen bil :) Bra tenkt ang. baklykter og skjermen i dashen! Skal du ha bort oljeforbruk må du nok vurdere å bytte stempelringer i det minste... Er jo en veldig bankers jobb hvis du gjør det nedenfra. Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 nedenfra? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Løsner bunnpanne og går den veien opp ;) skjønner du? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Quote oppi der! Ja er nå til helgen på rudskogen. Gå inn omc sine sider står info der... Opel Maffian med sine 4 medlemmer skal dit. hehe... Kult det med skjermen! Tror du bør ha en mørkere blåfarge på dashbordet... har vært inne på tanken selv me blått i dashen pga mine interiør planer men syns fargen jeg har tenkt på(no ala din) er for lys... da er den litt mørkere slipper det å bli så hardt hvis du skjønner hva jeg mener... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Omegamannen: i cee, blir nok litt for kjei jobb det..:) Opelmaffian: Sorry, må få til neste gang. oghar meldt meg inn i OMC, men ikke fått noe svar fra de når jeg registrete meg på forumet. Kan prøve å gjøre det en gang til. Dashbordet vil få samme farge som bilen utvending, og har jo slike fine tre-lister på dørene som blir lakkert i samme sleng. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ja de er litt trege med innmeldingene... lenge siden jeg sendte innmelding men ikke fått no svar... Er pent med lister i samme farge som bilen...! spent å se resultat av dashbord modden... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Er pent med lister i samme farge som bilen...! spent å se resultat av dashbord modden... ja, men begynte å tenke på det igår, at det blir kanskje litt harry, og heller kanskje at jeg skal pusse de ned, og lakke de i samme "matt" farge som resten... her er en update på dashbordet.. se, glassfiber: er er rammen teipet og klar før glassfiber : sånn ser det ut : her har det tørket. Det vil bli lagt glassfiber sparkel over, slik at det blir helt clean. så for testing med skjerm: koblet skjermen og playstation for å teste åssen det blir: og her er ett utkast av slik det kan bli. da fjernes askeberget for ågi plass il spiller, playstation får plass over hanskerommet: noen som har innspill? vurdere åssen jeg skal gjøre det med spilleren, sitter varmeapparat bak, så kan bli trangt... Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg