eravne Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Litt bilder fra idag. KJøpte glassfiber sparkel og hadde på, brukte 40 papir og pussemaskin for å få det av igjen. :) edit: dårlige bilder! ..finger er kjekt: pusset og "fin" testet med skjermen nedi, blir bare bedre å bedre og sånn ser det ut nu: kjøpe fin sparkel, så er den snart ferdig. trenger bare lakk så er det god som ny.! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 ser ut til at dette kan få et veldig bra og kult resultat!! er det plass i bredden for spillern i askebegeret?? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ja, håper på det:) plass er det nok av, hvertfall ca akkurat. Men testet playstation igår, og den er ca 1cm for stor i alle retninger, så da må det modifiseres. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 oki... Hva med den "nye" ps2 da? den er jo mye mindre... men blir vel penere hvis du får "bygd den inn" i ramma der! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 oki... Hva med den "nye" ps2 da? den er jo mye mindre... men blir vel penere hvis du får "bygd den inn" i ramma der! På den nye PS2 er det sånn "flipp-opp lokk" for å få lagt i cd'n, i stede for sånn "skuff" som skyves ut(som er på eldre PS2. Men kan hende jeg prøver å ta av chassiet rundt PS2'n og se om det blir plass da.. Vil poste bilder senere. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 venter i spenning...! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Var på hogger'n idag å skulle kjøpe deler, og fant det jeg skulle ha. Men da jeg kom hjem, fant jeg ut at playstation blir for stor, og cd-spilleren for ikke plass, tok jeg meg en øl en det ordner seg nok:) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hva med og modifisere ps'n litt??? hvis du kan noe elektronikk og kan lodde så er dette en grei sak... Få laga til et deksel, en hel dekkplate i det rommet der hvor du hadde tenkt å ha ps'n. Bygg om ps'n sånn at den får cd-rom i dekslet samt å sette spillern der(cd spillern). fjernkontroll på spillern og berøringsvennlig problemet er ute av verden... kunne vært kult det å da...! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hva med og modifisere ps'n litt??? hvis du kan noe elektronikk og kan lodde så er dette en grei sak... Få laga til et deksel, en hel dekkplate i det rommet der hvor du hadde tenkt å ha ps'n. Bygg om ps'n sånn at den får cd-rom i dekslet samt å sette spillern der(cd spillern). fjernkontroll på spillern og berøringsvennlig problemet er ute av verden... kunne vært kult det å da...! oi oi oi, litt for vanskelig for meg, men god ide.:):cool: tror nok playstation inni går bra, og får nok spilleren der den skal, må bare få penger. bestilte litt stereo anlegg her i slutten av uka: 2 x CV v-max 10" http://www.cerwinvega.com/products/mobileaudio/v_max2/vmax10.html og en EXL 400.4 http://www.cerwinvega.com/products/mobileaudio/exl/exl400_4.html Så blir det litt lyd i vectra'n! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 ser bra ut detta da!! måtte du gi for tinga??? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 .. og med tinga mener du?(skjerm, sparkel etc etc?) vel, jobber på Bilxtra, så gav ikke mye for den, eller noe av det. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 tenkte på annlegget...? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPELTURB0 Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Gått i Lillehammer før ja, men ikke stått på auto. Stått på en låve å ventet på at jeg skulle kjøpe den. Vectra 2000 har vel std 2.0 16v DOHC.Vi snakker illsinte 150hkbabyhmm? Bilen var helt stiv, så det ble ble justert til "halv-stivt" rett etter at jeg overtok den. Foringer er byttet i fjor sommer, driver å fundere på "rally-foringer". Hørt det skal holde rimelig bra. Motor bruker en del olje ja. Hva kan årsaken være? Ellers er det grei, må få sveist eksosanlegget, henger litt. Også har den litt problem med at etter vask, blir det elektroniske systemet nesten dødt. Vanlig problem med Opel? -------------- EDIT: kan vel legge til at denne bilen har kostet forrige eier 6000,- i bøter pluss at igår ble en nær bekjent av meg som lånte bilen tatt i 87kmt i 60 sona, som kostet hun lappen og 7000,- i bot!:nono: Rallyforinger? Tenker du på polyforinger? Funker bra det, men ser ikke helt behovet for det på denne bilen. Bruker olje, har du konstantert at det ikke er sprekk i toppen? Elektronikken kobler ut etter vask.... Det er ikke noe Opel problem, det gjelder vel heller bilen din tenker jeg. Anbefaler deg og få ett bilstrøm verksted til og se på saken. Helt genialt at du fjernet de FORFERDELIGE lyktene! Fjerner du panserforlengeren også blir den enda penere slik jeg ser det! Skal man style bilen kan man likegjerne kjøpe en vanlig vectra, skal man ha noe spesielt må man kjøpe 2000/turbo/v6'er. Men beholde dem orginale!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Blir tøft dette.. Men va med å gjemme PS'en litt mer... Er bittelitt stygt med så mange forskjellige sammensatte ting, blir lixom litt sånn "sop-i-hop" om du sjønner va jeg mener? Kunne f.eks gjemt PS'en i hanskeromme e.l. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Opel maffian: ja, passe.. Jrbber/jobbet på Hifi klubben, så får litt rabatt :) Opelturbo: vel, jeg har ikke opplevd noe problem med dette etter at jeg begynte å overta bilen, så forrige eier som kanskje vaske den på ett rart sted? Får se om jeg kjøper foringer eller slikt "camber kit", slik at det blir "rette" bak dekk. Har ikke sjekket etter sprekker, men idag begynte kjølevesek lampen å lyse, og har fylt på , så har nok en lekasje i radiator eller et annet sted. Panserforlengeren blir, ser (unnskyld) forjævli stygg ut uten(spør du meg), så den blir nok der. Bilen skal ikke overstyles, blir ren og clean racer, men skulle hatt lavere bakfanger. Audun: Får se åssen jeg ender opp med playstation, mye mulig jeg bare har den i hanske rommet også. Enklest det. MEN, noen bilder av bilen tatt lørdag morgen, før vi dro for å hente en viss bil. Se og nyt :thanks og her er bilen hjemme hos oss: Link til salgs annonse http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6166724&sid=5a6x-rd35257567&pos=7&tot=12 og her er katta til søstra mi 12 meter over bakken. Det endte med at vi kutta greina, og katta overlevde. Tror den har 6-7 liv igjen nå:):deng :driving PS, taes forbehold om skriveleif, da dette ble skrevet kl 01.56 etter en hard og lang volleyball kamp i mørket.:assman Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg