marcos_eirik Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg snublet tilfeldigvis over denne siden. Denne mannen, Albert Broadfoot har lang erfaring med bygging av 951-motorer og har gjennomført en rekke interessante motorprosjekter. Flere bilder her... Noe spesiell plassering av Turboen ser jeg... Noen som vet hvorfor? Er den noen 924/944/968-eiere her? Og hva syns dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Det ser veldig bra ut! Men er vel der turboen er orginalt på 951, Dårlig plass.. Han skulle gjerne ha fått frie tøyler med min motor :pimp Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Broadfoot bygger noen bra produkter og motorene funker vist også greit.. Men kunde servicen stinker.. Er mange som ikke har fått produktene de har bestilt , det har ofte gått flere mnd . Og når de i tillegg er dårlige til å svare på mail og telefon hjelper det ikke mye. Porsche plassete Turboen på den sida pga plassmangel vs gasshastighet/baktrykk/temperatur ... osv .. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg