saab9000 Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 er vw bora en bra bil? noen som har det her? takker for svar Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 har ikke bora selv men kjenner noen som har det! er en helt grei bil! har kke hørt om noe som har vært galt eller noe så! også er det jo vw da;) Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Bora er rett å slett en Golf... Ikke noe Hokus Pokus! BRA bil :thumb Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Bora er rett å slett en Golf... Ikke noe Hokus Pokus! BRA bil :thumb Bortsett i fra at Bora er mye penere :) :titties: Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Hehe, det er det nok alltid delte meninger om... Derfor velger jeg å blande.. Golf med Bora front :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 bora = jetta Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Fin bil, god å kjøre og ikke så værst å forsikre. Står en fin til salgs her: http://www.moller-skoyen.no/volkswagen/wip4/bruktbil_display.epl?id=61326&f=010&bruktbil=1 Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ettersom jeg har bora her og har kjørt noen golf 4, vil jeg si at boraen sitter bedre på veien. Litt lengre, og ikke så vinglete som golfen. Kommer jo selvfølgelig an på om det er noe senkesett eller ei. SKal selge bora selv nå som er senket masse.. og det betyr utrolig mye på egenskapene på bilen. Jan Gunnar Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ettersom jeg har bora her og har kjørt noen golf 4, vil jeg si at boraen sitter bedre på veien. Litt lengre, og ikke så vinglete som golfen. Kommer jo selvfølgelig an på om det er noe senkesett eller ei. SKal selge bora selv nå som er senket masse.. og det betyr utrolig mye på egenskapene på bilen. Jan Gunnar åssen sitter den på veien uten senking da? åssen sitter den i svinga? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Det har jeg ingen erfaring med, men den har jo en litt lengre rumpe enn golfen, så det kan jo være en tanke at den er litt mere levende bak. Min er senket 65mm. Den sitter enormt i svinger. Byttet bremser også til Brembo Max, og det er syyk forskjell på før og etter.. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hei, jeg har tidligere hatt en Golf IV, som jeg bytta inn til en 01-mod VW Bora 1,8T... Og jeg er utrolig fornøyd med bilen! Bilen sitter bedre på veien, lettere styring, og litt mer uvanlig enn golf.. Har ikke angra ett sekund på at jeg bytta til Bora(Selv om jeg også var fornøyd med golfen) Nå vet jeg ikke om åssen motor du skal ha, men det er jo en V5 til salgs i Norge som er fin.. :) Vet om en Bora som har blitt brukt som kjøreskolebil, som har gått 300 000km, uten å bytta noe spesielt utenom vanlige servicer(TDI dog), ikke bytta clutch en gang.. ;) Lykke til med bilkjøp! ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hei, jeg har tidligere hatt en Golf IV, som jeg bytta inn til en 01-mod VW Bora 1,8T... Er det min gamle? BP reg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Er det min gamle? BP reg? Hei, nei.. det er nok ikke din gamle, selv om jeg vurderte den;) Men fant en som var nærmere, hadde gått mindre og møller tok kjapt og greit golfen min i innbytte :) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg