Gå til innhold

kan noen hjelpe meg med og sette sammen bilig anlegg

Ranger emnet

jalla666

Anbefalte innlegg

ok, ikke for og mase liksom men uansett så lager jeg ny tråd for og få det mere oversiklkt.

Jeg trenger hjelp til og sette sammen et billigt anlegg som skal stå i en båt (hjerne maritime høytalere??)

mine krav er:

billigt (maks 3000 og det er litt forde da er det ikke for farligt og noe går i stykker)

ikke trekke for mye strømm(båt dynamo, kansje jeg faktisk kan bruke kondensator??)

jeg trenger linjeingang på spillern sånn at jeg kan koble inn mp3(når man kjører båt så rister det jævli)

en forsterker som klarer og dra 2 http://www.mamut.com/dynabel/subdet175.htm men ikke for strømmtrekkende og billig (kan man sette den in i kassa til 2 av desse for beskyttelse av vann så er det bra??)

jeg har sett på den sony spilleren på bilradiospess,

jeg har 2 boomblaster subber som jeg tenkte og ha bak for og få litt bass der og,

Og til sist et og frontsett og kansje noe bak vis dere mener boomblaset er for suckings!!!!:

lykke till :smilbmw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag :

Spiller : Sony CDX-GT200 : 1190,- (bilradiospes)

Forsterker : CADENCE FX102 2x100W, 1x300W : 1690,- (http://www.iceaudio.no)

Høytalere : BOSS AVA-MR50 (5" marine høytalere) : 695,- (bilradiospes)

Tilsammen blir det da : 3575,-

Kan alltids bytte ut forsterkeren med CADENCE FX602 2x60W, 1x200W som er 400,- billigere, men skal vel gjerne ha litt lyd ut av sub'ene og.

Tanken er da å koble marinehøyttalerne til cd-spilleren og sub'ene på forsterkeren.

Spilleren har aux-inn (jack-plugg) i front for mp3-spiller :)

Tror ikke du kan få det stort billigere enn dette, med mindre du kjøper noe brukt!

(sjekket også priser på svinesund, kan få ca 2-300 billigere der, men da jallamerke på forsterker)

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men nå er jeg nok blakk, bare lurte.

men vis jeg kjøper meg en sånn forsterker og kjører den på 2 dynabell subber i en lokka kasse. og kondensator vil det kunne gi en rask bass som også går litt dypt (jeg trenger mest raskt pga. punk).

vis ja så blir det nok det oppsette der til sommeren i båten min til sommeren+ nye høytalere på rommet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider