Gå til innhold

Hva er den beste Volvo-drømmen du noensinne har hatt?

Ranger emnet

Gjest Volvo_gutten

Anbefalte innlegg

haha, du kan jo tro, hade nok beholdt den skylinene, 240 er ikke akkurat vedrens beste bil i grunn..

Volvo 240 er verdens nest beste bil,rett etter en annen volvo 240.

Drømmen min må vel være å jekke inn en B230FT motor i stasjonsvogna, og trimme som faan.

Fete felger (18" hvite compmotive) og fjører og dempere som er stivere enn bilavgiftene i Norge.

Hellakkere og rustsveise bilen, samt sveise sperre og kjøre helt fullstendig idiot på svingete vei.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. å bytte bort 240ien er vel heller mareritet mitt.!

Er enig i det! En japansk bil må være mitt verste mareritt.

1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt

1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen

1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt

1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt

Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, du kan jo tro, hade nok beholdt den skylinene, 240 er ikke akkurat vedrens beste bil i grunn..

og Skyline er saaaa mye bedre? :p faar haape du mener en skikkelig old school Skyline ihvertfall, og ikke de derre FnF plast greiene :p

og Volvo droem?

hmm...

240 selfoelgelig :p men, jeg er fan av aa vaere "anderledes" saa med BMW V12 fra BMW 750 (fant en slik V12 til salgs, og fikk saa lyst paa :p )

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider