Gå til innhold

Noen som har 10sec?

Ok`n

Anbefalte innlegg

Vis at du skal vinna, so syneste du burde jobba med bilen enn å være her å sei at folk skal stemme på deg. :) Bli ferdig med bilen før du seie noko, men det såg bra ut det der til no. =)

Likte verken baken, eller interiøre på Opelen. Men resten ser ganske kult ut, berre srøg for at det blir bedre so har du sikra min stemme til deg. *_^

Er ikkje eier med Opelen frå hardanger og?

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis at du skal vinna, so syneste du burde jobba med bilen enn å være her å sei at folk skal stemme på deg. :) Bli ferdig med bilen før du seie noko, men det såg bra ut det der til no. =)

Likte verken baken, eller interiøre på Opelen. Men resten ser ganske kult ut, berre srøg for at det blir bedre so har du sikra min stemme til deg. *_^

Er ikkje eier med Opelen frå hardanger og?

han som utfordra meg da så gidder ikke å vente til min er ferdig og så godta utfordringen!sjønner? ;) Det er naboen min det der,i øystese...kor du holder til?

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka heiter du irl, og naboen din? Kanskje eg gjenkjenner navna.

Ser ut som du har mykje å gjera med Primera'n, glea meg til å sjå denn på veien. So du for stå på med monteringe. ^_* Alt for mange "fjortis" bila so sige rondt i Hardanger, bra at noken tar initaiv til å laga noko bra.

Eg helde til i Norheimsund eg.

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka heiter du irl, og naboen din? Kanskje eg gjenkjenner navna.

Ser ut som du har mykje å gjera med Primera'n, glea meg til å sjå denn på veien. So du for stå på med monteringe. ^_* Alt for mange "fjortis" bila so sige rondt i Hardanger, bra at noken tar initaiv til å laga noko bra.

Eg helde til i Norheimsund eg.

ole christian mæland,den kvite er øyvind fiksen sin!han holder også faktisk å fiksen den bra opp og! ;) ja off,nei da e ikkje bra!eg må få opp gjennomsnitte litt!hehe oki,primera du og har?skule?

Litt OT men jaja...

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bil har eg ikkje endo :(. Eg er berre 16, har selv lyst på Primera. Eg går på mekanisk linjen i Dalen Vidergåande skule. Vk1 bil next ^.* Fiksen fikser opp Vectra'n, ka slags plana har han no då? No har eg stemt på deg, og det ser ut som Fiksen ligger tynt ann no for øyeblikket. So du kan nok ta det med ro.... ^_^

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bil har eg ikkje endo :(. Eg er berre 16, har selv lyst på Primera. Eg går på mekanisk linjen i Dalen Vidergåande skule. Vk1 bil next ^.* Fiksen fikser opp Vectra'n, ka slags plana har han no då? No har eg stemt på deg, og det ser ut som Fiksen ligger tynt ann no for øyeblikket. So du kan nok ta det med ro.... ^_^

okey!primera er den beste eg har hatt til nå da!tror han skal ha nytt stort anlegg,sideskjørt,front,svarte angeleyes++ hehe,takker!

laksen:så ikke stemm da,og spar oss for sånne kommentarer...

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor? Stemmte på han fordi eg har veldig god tru på det prosjektet, ser fram til å sjå den på veien.

ØHHH? Står jo begrunnelsen min hvorfor jeg stemmer på hans bil. Selvfølgelig er det kult med turbo Primera..... :spin

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider