Gå til innhold

Erfaringer med Climax?

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

Aldri hørt om det jeg heller, men må si det så ut som skikkelig Pyle/Pyramid/Wolfenhag/Boss/Legacy-kvalitet.

Om du er i tvil vedr. min personlige mening om disse merkene, så er det kun et enkelt grunnprinsipp jeg har i den forbindelse: "Ligg unna".

Hvertfall hvis ikke budsjettet er veldig (VELDIG) begrenset, og du praktisk talt får varene gratis! Til å være "gratis", om det er i den prisklassen vi snakker her, så spiller de nok greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok være, men man sparer også 400.000 på å kjøpe en brukt Lada kontra en ny BMW. Spørsmålet er ikke hvor mye man sparer, spørsmålet er om det er verdt pengene.

EDIT: så du hadde redigert innlegget ditt.. Er dette pris på nytt eller brukt utstyr? Og hva får du for de 5000,-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer vell omtrent en 20 000 på å kjøpe et climax anlegg, så er endel penger

Edit: altså jeg får et anlegg som koster ca 25 000,- til 5000,-

Jaha ? og hva består dette anlegget av ???

Aner ingenting om Climax men jeg blir litt skeptisk når jeg ser at de har kun 12" bassere og den ene modellen har lysende logo i støvkoppen..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa mannen med forsterkere med lysende edderkoppøyne :D

Stemmer, men jeg har ikke betalt for at de har designet det slik, jeg lagde det selv :evilspide

Uansett så kan vel egentlig hvem som helst finne ett helt ukjent merke å gi 80% rabatt til alle og enhver men det er du som skal ha anlegg og hvis du får ett komplett anlegg for 5000,- så er det sikkert verdt ett forsøk..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant