Gå til innhold

1991 Bmw 520 24 ventiler

Ranger emnet

Jokkalin

Anbefalte innlegg

Hei folkens:-)

Jeg har nå kjøpt meg den nevnte bil for en billig penge sombrero

Nå har jeg aldri eid en Bmw før så da hadde det vært strålende med litt innspill på hva jeg bør gjøre med denne for å få den riktige looken, kom gjerne med bilder å linker :titties:

DSC00538.jpg

Er ikke så ille prosjekt når jeg fikk den for 7000kr?

DSC00545.jpg

Et bilde av motoren må jeg ha med:-) Er en oljelekkasje der som må tas:-)

DSC00544.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fersk eier av e34 selv..

Mine planer lykter, senking og hjul, dvs

angeleyes m/ xenon, 60/40 senkesett og noen fine 18" helst AC Snitzcher.

Mer enn det trenger man egentlig ikke for å få de til å ha "that look".

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersk eier av e34 selv..

Mine planer lykter, senking og hjul, dvs

angeleyes m/ xenon, 60/40 senkesett og noen fine 18" helst AC Snitzcher.

Mer enn det trenger man egentlig ikke for å få de til å ha "that look".

Takk for svar :spin Eh sånne angeleyes, hvor får man kjøpt dem da? Tenkte å kanskje få tak i sånn v8 panser og da, syntes det ser litt tøft ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkt tanken på v8 fronten jeg og.. men blir for mye jobb og for dyrt for min smak

Angeleyes får du kjøpt på http://www.koed.dk -dansk firma, er koster de 1690,- +frakt og norsk mva. Men du får også kjøpt dem fra scmiedman/motortechnik i norge, koster 3200,- eller noe.

Har handlet hos koed før.. kjempeservice.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senke bilen er ett must, 18" eller 19" felger. gjerne med litt kant :D

skikkelig eksos. ihvertfall endetut..

lakkere helt ned.

ikke noen gule blinklys i det heletatt på bilen. iallefall ikke gule/oransje glass.

da har du kommet langt på vei.. hehe

gratulerer som en glad og fullkommen e34 eier :D

teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7000kr for en e34?? hvorfor så billig? :eek:
Hehe ja jeg spør meg selv om det jeg og:titties: Han som solgte den har 10 tommeltotter og så er det noe galt med bremsene foran fordi de lager en rar lyd sa han, tror bare de er utslitt jeg dasombrero og så er det en oljelekkasje i motor, noe jeg tror kanskje bare er toppdekselpakningen:D og så har mr. tentommeltotts klart og sette garagejekken på kanalen da han har jekket så han har tredd den tvers igjennom kanalen, så der må jeg sveise inn en ny bit, ellers er det litt lakkrust nederst på dørbladene og noen få skrammer her og der, litt pleie med en kjærlig hånd så vil bilen være rimelig grei:win
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en slik bil der den hører hjemme, på bilcrossbanen, vant ikke stort...

Pass iallefall på å ikke ta topppakningen eller toppen, er dyre deler og en jævla dritjobb....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en slik bil der den hører hjemme, på bilcrossbanen, vant ikke stort...

Pass iallefall på å ikke ta topppakningen eller toppen, er dyre deler og en jævla dritjobb....

Nå liker jeg bedre å cruse enn å kjøre villmann da så det er helt greit for meg sombrero Nei toppen må man passe på, hele motoren virker veldig brasombrero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja jeg spør meg selv om det jeg og:titties: Han som solgte den har 10 tommeltotter og så er det noe galt med bremsene foran fordi de lager en rar lyd sa han, tror bare de er utslitt jeg dasombrero og så er det en oljelekkasje i motor, noe jeg tror kanskje bare er toppdekselpakningen:D og så har mr. tentommeltotts klart og sette garagejekken på kanalen da han har jekket så han har tredd den tvers igjennom kanalen, så der må jeg sveise inn en ny bit, ellers er det litt lakkrust nederst på dørbladene og noen få skrammer her og der, litt pleie med en kjærlig hånd så vil bilen være rimelig grei:win

okei:) trenger jo ikke å være mester for å fikse di feilene du nevnte her da, så da har du nok fått deg en kjempe bil til en billig penge. Gratulerer!:titties:

Har bilen gått langt foresten? sleng ut noen bilder av interiøret ditt om du harsombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei:) trenger jo ikke å være mester for å fikse di feilene du nevnte her da, så da har du nok fått deg en kjempe bil til en billig penge. Gratulerer!:titties:

Har bilen gått langt foresten? sleng ut noen bilder av interiøret ditt om du harsombrero

Ja jeg har jo skrudd masse bil jeg så jeg er absolutt ikke redd for å måtte gjøre litt med den, gleder meg bare til å få satt den såpass i stand så jeg får eu godkjen den og får skilter:-) interiøret er ganske greit på den bortsett fra førersetet som har revna, skal prøve å få tatt bilder av det når jeg kommer i garagen igjensombrero den har gått 250 000km men såpass bør den klare og vel så det:titties:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet oljelekkasjen da, er det noen som kan fortelle meg hva det er jeg har ringet rundt, er det en pakning som må byttes eller er det gjengeteip e.l?

oljelekk.jpg

Her har mr.tentommeltotts prøvd å jekke litt da..

DSC00567.jpg

bilde av interiøret, litt dårlig da siden det er tatt inne i et mørkt garagehus..

DSC00571.jpg

DSC00568.jpg

DSC00569.jpg

Her er bilde av sommerfelgene..

DSC00566.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, der var bildene også.

Er identisk min den der.. Heter fargen "Sterling Silber"? Står på en lapp ved høyre dempertårn i motorrommet.

Likt interiør som min også, jeg hadde og slik analog klokke i min, :assman

Den rusten i gulvet så ikke bra ut! der vil jo saltguffe og vann skylle inn når du kjører på norske vinterveier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, der var bildene også.

Er identisk min den der.. Heter fargen "Sterling Silber"? Står på en lapp ved høyre dempertårn i motorrommet.

Likt interiør som min også, jeg hadde og slik analog klokke i min, :assman

Den rusten i gulvet så ikke bra ut! der vil jo saltguffe og vann skylle inn når du kjører på norske vinterveier..

Jeg vet egentlig ikke hva fargen heter men kan sjekke det neste gang jeg går i garagenflushit Ja det er noe dritt med det hullet men jeg skal bestille ny kanal så jeg får sveisa den før eusombrero
Lenke til kommentar
Del på andre sider