Gå til innhold

1991 Bmw 520 24 ventiler

Ranger emnet

Jokkalin

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min har samme farge som din,slik ser mine ut.

blys_2.jpg

Flere bilder i tråden min.

Husk at du må regne ca 500-, frakt og 25% i norsk moms

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har samme farge som din,slik ser mine ut.

blys_2.jpg

Flere bilder i tråden min.

Husk at du må regne ca 500-, frakt og 25% i norsk moms

Det er fin bil du har da mr.breisladdm'm men jeg tror nesten ikke det er lik farge når jeg ser på din:shake mulig jeg tar feil men, skal huske å se etter fargekoden:) syntes ikke prisen blir gal uansett om man legger på moms og frakt heller da, har egentlig bare lyst til å bestille alt av v8 panser/grill, angeleyes+baklykter med en gang jeg...men da blir det jo utgifter til lakkering og, noe som ikke er helt billig..Noen som vet hva man må regne med og betale for å lakke panser+ litt småplastikk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg hørte på pris på et panser blei det ca 2000, evt 3000 hvis dem skulle pusse ned også..

Den ser fin ut på bildene, men jeg har funnet RUST! i skjøtene rundt bensinlokket.. æsj altså.

Daniel på koed.dk er norsk og bodde tidligere på Jessheim, mulig han kan ordne transport hvis du skal bestille panser. Blir fort dyrt hvis dem sender alt med tnt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg hørte på pris på et panser blei det ca 2000, evt 3000 hvis dem skulle pusse ned også..

Den ser fin ut på bildene, men jeg har funnet RUST! i skjøtene rundt bensinlokket.. æsj altså.

Daniel på koed.dk er norsk og bodde tidligere på Jessheim, mulig han kan ordne transport hvis du skal bestille panser. Blir fort dyrt hvis dem sender alt med tnt.

Æsj ja den rusta er noe dritt:puke heldigvis har jeg fått lånt meg sveiseapparat nå så jeg får sveisa kanalen:cocain: Faen det beste er jo å få noen til å lakkere uten kvittering dam'm får vel vente litt med panser å grill... men jeg har ihvertfall bestilt meg front og baklykter+ sideblinkere fra koed i dag da:cool:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har også kjøpt de lyktene du har bilde av der..

Bildene juger, for angeleye ringen er helt rund, så man "må" ha øyelokk for å kutte av ringen helt øverst.

Er litt jobb å bytte lykter, men sjekk at de er hele før du monterer, der dreit jeg meg ut, og prøver å få byttet de tilbake..

tillater meg å legge inn bilder av det som var feil på mine..

klips1.jpg

klips2.jpg

som du ser, lykta er løs, vil ikke bli sittendes fast på den svarte klipsen, umulig å justere lysene... PS. når du får dem levert er den venstre lykta juster helt ned og den høyre helt opp.. Anbefaler å justere med en skrutrekker inn forfra i hullene mellom fjernlys og nærlys i stedet for å vri på den hvite skruen bak lykta..

slik blei det seendes ut:

angeleyes.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset breisladden:) Faen det var jo dritt med den lykta da...å jeg gleder meg som en liten unge nå til jeg får delene, de skulle være her innen kl 16:00 i dag:) dæven det blei skikkelig styggtøfft med de lyktene da, den ser litt ond ut:eddie tenkte å kjøpe meg kn filter og nå så jeg får litt av den onde lyden ogsombrero lakka du øyenbryna selv eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått på lyktene eller?

Ja jeg lakket det selv, blei ikke supert, men helt greit.

Skjønner ikke hvordan du fikk bremser til begge sider forran for 750.. Sjekket på biltema.no og det kommer på ca 1100,-

199kr pr sett med klosser altså 400,-

Og 359 pr skive, dette blir ca 700,-

Totalt 1100,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har fått på alle lyktene nå og det blei drittøfft:-) har ikke fått montert øyelokka da for jeg har problemer med å få lakkert de pga tempraturen, hvordan tror du det blir hvis jeg forvarmer boksen før jeg går i garagen, eventuelt har de i bøtte med varmt vann i garagen, hmm blir vel sikkert dritt forde:oohh

Når det gjelder bremesene så må du tenke på at jeg har en 520i og du har en 525i, er visst litt forskjell der:tannløs jeg kjøpte de med artikkelnr: 64-2636

Lenke til kommentar
Del på andre sider