Gå til innhold

1991 Bmw 520 24 ventiler

Ranger emnet

Jokkalin

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jo, tenkte på det..

men eg skal vente til eg virkelig begynner i sommer..

har mye utgifter akkurat no (lån på bil, avdrag på pc, og betalig av ferie..)

Så joda.. når eg begynner så ska eg fikse noe;)

Sverre

lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P

BMW E34 520i(x)

oppussing pågår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må du ikke bytte endel elektrisk?*-) ser for meg at det kan være ganske stress.. eg skal kjøpe meg en 2.5l 192 hester i tyskland.. kjøper hel delebil:D koster meg max 10 lapper;) tror det er enklere hviws du ønsker mer power.....

BMW E34 520i(x)

oppussing pågår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vil ha delebil, så gå inn på http://www.mobile.de. Der finner du det du kan ønske. Der er alle farger og utstyrsnivåer! men som alltid, du får hva du betaler for.. om du ikker er litt heldig;)

Jeg har fått meg en avtale på en 525i, 93 modell. et hull i interiøret, men ellers strøken.. samme lakknr som min:D den får eg for 900 euro;) =7200 spenn:D

Jeg skal nå starte min egen prosjekttråd. Det blir ikke så mye gjort med en gang, men da er den no igang, og eg kan få inspirasjon fra andre:)

Sverre

BMW E34 520i(x)

oppussing pågår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil.. ser den ofte utafor blokka di ved kiwien.. en kompis av meg har lik farge på sin e34 så beklager om jeg hilser. tar feil vett.. er jeg som kjører en svart e36 sedan rundt om på lørenkog.
Takk:) hehe du har sett den utafor blokka ja:) venter nesten bare på at den skal bli stjålet der, er jo så mye rart som reker rundt der..Hehe kanskje ikke så rart da når man ser på blokka så er det jo som og komme rett inn i et østblokkland:lol:

Kjører kompisen din rundt i omerådet ell? har sett et par stykker men ingen som er gjort noe spes med:)

Fet bil du har da:) Jobber du på åkrene mek el noe sånt eller, syntes det så ut som noen av bildene dine var tatt der?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vil ha delebil, så gå inn på http://www.mobile.de. Der finner du det du kan ønske. Der er alle farger og utstyrsnivåer! men som alltid, du får hva du betaler for.. om du ikker er litt heldig;)

Jeg har fått meg en avtale på en 525i, 93 modell. et hull i interiøret, men ellers strøken.. samme lakknr som min:D den får eg for 900 euro;) =7200 spenn:D

Jeg skal nå starte min egen prosjekttråd. Det blir ikke så mye gjort med en gang, men da er den no igang, og eg kan få inspirasjon fra andre:)

Sverre

Takk da skal jeg snuse litt der:) hvordan tenker du og få frakta delebilen hjem? skal følge med på prosjekttråden din da:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider