Jokkalin Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Grattis med bra bil for syyyykt lite penger!!! lykke til med motoren, blir nok bra skal du se..Bor du i Hurdal? har dame der jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Takk:) hehe du har sett den utafor blokka ja:) venter nesten bare på at den skal bli stjålet der, er jo så mye rart som reker rundt der..Hehe kanskje ikke så rart da når man ser på blokka så er det jo som og komme rett inn i et østblokkland:lol: Kjører kompisen din rundt i omerådet ell? har sett et par stykker men ingen som er gjort noe spes med:) Fet bil du har da:) Jobber du på åkrene mek el noe sånt eller, syntes det så ut som noen av bildene dine var tatt der?:) ja, er litt østblokk.. rart det ikke er mer innbrudd der enn det det er. kjører i lillestrøm. e-34 med carbon panser og felger med feit kant.. takker. nei jobber ikke der, bare tatt bilder.. jobber du der? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Ja det har jo blitt endel roligere nå men jeg har nå opplevd å få frastjålet bil der da, og noen innbrudd:) Hmm kan ikke si jeg har sett den e34'n du snakker om, hadde vært moro og sett den:) Jeg jobber ikke på åkrene mek men har jobbet der før:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Takk for det:) 5000kr brukt med bra dekk:) har ikke lyst å selge dem til meg vell (A) hehe Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Går bare på skole her, så jeg bor her svært midlertidig...:) Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 har ikke lyst å selge dem til meg vell (A) heheHaha ja tror du ikke det:) Men du.. du får kjøpt dem på nordiskfelgimport.no for 1700kr felgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 - Rondell D58 8,5x18 + 10x18 - Klarglass lykter bak, med hvite blink mye gjort allerede da. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hehe rondell 58 og klarglass baklykter + hvite blink er notert:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 hei. har noen satt inn angel eyes ringene? er også inntresert i de, men lurer på om d er vanskelig eller om det bare er å skru å fikkle litt :P har ikke alt for mye peiling på sånt Siter Bmw 528i e39 - nåværende Bmw 520i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 skal du forresten gjøre no med interiøret i bilen din? jeg har bestil aluminumsett fra VipAutoService Norge, + at jeg skal bestille pedaler, girkule, håndbrekk, vindussveiver (f+b) i aluminium. i tillegg skal jeg ha carbonfiber på dørstolpene og inne i instrumentpanelet krom ringer til instrumentpanelet, og kromma dørhåntak=) + at jeg har funnet kromma m5 luftintak til sideskjermene.. litt kutting så blir ting flottis:D vil du ha noen linker? Sverre er det ikke mulig å få se veren med de forskjellige fargene da? virker litt halvferdige disse pakkene Siter Bmw 528i e39 - nåværende Bmw 520i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 hei. har noen satt inn angel eyes ringene? er også inntresert i de, men lurer på om d er vanskelig eller om det bare er å skru å fikkle litt :P har ikke alt for mye peiling på såntJeg har bestilt dem nå så jeg får se når jeg får dem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Jeg har bestilt dem nå så jeg får se når jeg får dem:) har utroli lyst på de jeg å. får sikkert hjelp her når jeg ikke får til :P hehe men du kan sette de inn i vanlige lykter ja? Siter Bmw 528i e39 - nåværende Bmw 520i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ja de skal passe i de vanlige lyktene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Ja de skal passe i de vanlige lyktene:) bestilte igår jeg å :P litt småspent ja... Siter Bmw 528i e39 - nåværende Bmw 520i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 ja...fikk dem jeg, men fikk ikke opp glassene for å sette de i..du fått gjort noe? eller noen andre Siter Bmw 528i e39 - nåværende Bmw 520i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg