Jokkalin Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 ja gjør det selv, du kan nesten ikke gjøre det feil:-) Jeg tør nesten ikke si hvor jeg har kjøpt det da, er vel som å banne i kjerka, men det var biltema:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 ja gjør det selv, du kan nesten ikke gjøre det feil:-) Jeg tør nesten ikke si hvor jeg har kjøpt det da, er vel som å banne i kjerka, men det var biltema:-) oi. biltema. det var ikke bra har jeg hørt. har hørt de er ELENDIGE på bremser, hørt om folk som kommer på treff så blir pulver ved litt hardkjør..!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 oi. biltema. det var ikke bra har jeg hørt. har hørt de er ELENDIGE på bremser, hørt om folk som kommer på treff så blir pulver ved litt hardkjør..!!hehe har aldri opplevd noe negativt jeg men jeg er en cruiser jeg da og ikke en råkjører:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 er jo et meget billig alternativ til bremser hvis man bare vil ha bilen sin kjørbar i første omgang da:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 ja det er jo sant. men jeg hater å kjøpe noe jalla... jeg vil lixom heller betale 500 til får at det er orntelig..!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 ja det er jo sant. men jeg hater å kjøpe noe jalla... jeg vil lixom heller betale 500 til får at det er orntelig..!!Det kan jeg forsovit være enig i men når man begynner å snakke om å 4-5 dobble prisen må man begynne å vurdere behovet:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 ja men var den prisen for framme OG bak? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 det var framme:cab uansett hva den ene eller andre mener så er jeg helt overbevist at med min kjørestil kommer jeg til å ha bremser i mange år:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 uki. jeg betalte 3333 for framme OG bak..!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 ok, framme og bak for meg hadde kommet på 1409kr så da er det en differanse på nesten 2000kr og da bruker jeg heller de 2000kr på nye baklykterkiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Koed.dk har billige lykter, ga 900,- for mine, det er uten frakt og mva.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 har en misstanke om at di biltema skivene slår seg rimeli fort når dem blir varme.. det som er litt synn med billigskit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Koed.dk har billige lykter, ga 900,- for mine, det er uten frakt og mva..dæven det var grei pris da:-) det var pr stk regner jeg med? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 har en misstanke om at di biltema skivene slår seg rimeli fort når dem blir varme.. det som er litt synn med billigskit..jeg har brukt de på mange andre biler og det har aldri vært noe problem for meg, ellers hadde jeg aldri kjøpt de:-) men det kommer vel sikkert ann på kjørestil og:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hmm nå har jeg sett etter baklykter og jeg stusser litt når det gjelder prisene, er det oppgitt pr.stk eller pr par? står ikke spesifisert noen steder:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg