sgrevskott Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 her er noen: http://stores.ebay.com/Good-Stuffs-For-U_1989-1996-BMW-E34-5-Series_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ6QQftidZ2QQpZ2QQtZkm http://www.zeemax.com/ dørsveivene fåes på mekonomen mener jeg=) Siter lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P BMW E34 520i(x) oppussing pågår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Takk for linkene da:) mye snacks der:smilbmw: Men du skal ikke lage en liten tråd om bilen din da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 jo, tenkte på det.. men eg skal vente til eg virkelig begynner i sommer.. har mye utgifter akkurat no (lån på bil, avdrag på pc, og betalig av ferie..) Så joda.. når eg begynner så ska eg fikse noe;) Sverre Siter lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P BMW E34 520i(x) oppussing pågår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Oki, ser fram til det da:) dritt med di penga:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Nå har jeg fått tilbud om en motor som har sitti i en e39 523i touring med steptronic kasse til en rimelig hyggelig pris.. Hva sier folket om det? er det bare og stappe nedi, bytte hjerne, tut og kjør eller er det mer som skal til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 må du ikke bytte endel elektrisk?*-) ser for meg at det kan være ganske stress.. eg skal kjøpe meg en 2.5l 192 hester i tyskland.. kjøper hel delebil:D koster meg max 10 lapper;) tror det er enklere hviws du ønsker mer power..... Siter lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P BMW E34 520i(x) oppussing pågår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Ja er egentlig enig med deg der, har mest lyst på m50b25 motoren selv:) Jøss 10 000kr hørtes billig ut, hvor finner du disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 pen og tøff bil;) mye ga du for rondell felgene dine? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Takk for det:) 5000kr brukt med bra dekk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 fin bil.. ser den ofte utafor blokka di ved kiwien.. en kompis av meg har lik farge på sin e34 så beklager om jeg hilser. tar feil vett.. er jeg som kjører en svart e36 sedan rundt om på lørenkog. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hvis du vil ha delebil, så gå inn på http://www.mobile.de. Der finner du det du kan ønske. Der er alle farger og utstyrsnivåer! men som alltid, du får hva du betaler for.. om du ikker er litt heldig;) Jeg har fått meg en avtale på en 525i, 93 modell. et hull i interiøret, men ellers strøken.. samme lakknr som min:D den får eg for 900 euro;) =7200 spenn:D Jeg skal nå starte min egen prosjekttråd. Det blir ikke så mye gjort med en gang, men da er den no igang, og eg kan få inspirasjon fra andre:) Sverre Siter lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P BMW E34 520i(x) oppussing pågår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Grattis med bra bil for syyyykt lite penger!!! lykke til med motoren, blir nok bra skal du se.. Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hehe.. takker=) Du kan følge med på prosjektet på i denne tråden:) http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=168501 Sverre Siter lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P BMW E34 520i(x) oppussing pågår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 fin bil.. ser den ofte utafor blokka di ved kiwien.. en kompis av meg har lik farge på sin e34 så beklager om jeg hilser. tar feil vett.. er jeg som kjører en svart e36 sedan rundt om på lørenkog.Takk:) hehe du har sett den utafor blokka ja:) venter nesten bare på at den skal bli stjålet der, er jo så mye rart som reker rundt der..Hehe kanskje ikke så rart da når man ser på blokka så er det jo som og komme rett inn i et østblokkland:lol: Kjører kompisen din rundt i omerådet ell? har sett et par stykker men ingen som er gjort noe spes med:) Fet bil du har da:) Jobber du på åkrene mek el noe sånt eller, syntes det så ut som noen av bildene dine var tatt der?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hvis du vil ha delebil, så gå inn på http://www.mobile.de. Der finner du det du kan ønske. Der er alle farger og utstyrsnivåer! men som alltid, du får hva du betaler for.. om du ikker er litt heldig;) Jeg har fått meg en avtale på en 525i, 93 modell. et hull i interiøret, men ellers strøken.. samme lakknr som min:D den får eg for 900 euro;) =7200 spenn:D Jeg skal nå starte min egen prosjekttråd. Det blir ikke så mye gjort med en gang, men da er den no igang, og eg kan få inspirasjon fra andre:) Sverre Takk da skal jeg snuse litt der:) hvordan tenker du og få frakta delebilen hjem? skal følge med på prosjekttråden din da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg