Gå til innhold

fast and the furious 3 trailer

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror det blir en fet bilfilm jeg! underholdning som faen og masse feite scener!

etter og sett andre tråder her ang F&F virker det som det er "respect" å syns filmene er dritt...man er liksom cool ved å synes det er drittfilm!! det er jo mange feite bilscener i både 1og2!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på grunn av Neal Moritz at det fortsatt er en Fast and the Furious film..

Jeg skulle likt å se at i fireren vi ser hvordan Vin Diesel har gjort det etter eneren, og at han kjører og stopper i den røde Chevellen sin utenfor Brian og Romans Tuningshop i Miami, og joiner dem, så kommer han fra F&F3 driftende inn i butikken og alle kjører nedover gata! Tøft.. :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kul ut, men...

får håpe det er litt bedre laget denne gangen...

Lo høyt da de trykket in :naaaws knappen i forrige film, og det så ut som de beveget seg i warp-speed=) (skrives det sånn, hehe..)

og mye var laget på data forrige film, så rart ut...

bi garantert å se den uansett :)

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kjøring ser mer "realistisk" ut nå enn den dårlig animerte NAWS superknapp ville spacetravel greiene de hadde i toern. Jeg skal nok se den fordet.

Hvem som er dårligst skuespiller av Paul Walker og han nye skal bli morro å se, han virkelig noe å leve "opp" til notin

Blir det fler folk på driftetreff etter den filmen da tro? :wonder

Så vel helt grei ut.

Når kommer den i norge ?

Antageligvis sensommeren, Juli / August.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vel helt grei ut.

Når kommer den i norge ?

Premiere kino: 16.06.2006

DRITT FILM

Du har sett den skjønner jeg!

fnf2 likte jeg ikke fordi hun rodriguez var med.. tåler ikke hu..

Ho var aldri med i 2'ern da. Hun var med i den første filmen.

Eva Mendes var damen i 2fast 2 furious.

--------------------------------

Legger til et par bilder fra filmen.

tokyodrift1.jpgtokyodrift1.jpg

lucas_black1.jpglucas_black3.jpg

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så dritrått ut, annet så bare tåplig ut.. LIITE som har noe med drifting å gjøre.. Man drifter ikke i byen.. Overdrivi det i parkeringshuset.. Men kult, prater med mange av di som har bilene sine i filmen på drifting.com...

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider