Gå til innhold

fast and the furious 3 trailer

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Skru av anti-popup.

Har da sett både filmklipp og dokumentarer hvor driftere holder på i byen.

Ok, greit, masse effekter, style'a biler etc.

Men hvorfor skli så ufattelig ut? Sånn som de to første: Hvorfor blande inn politi, skyting etc.

Hadde vært kult med en litt mer seriøs film med racing/drifting uten masse eksplosjoner og våpen.

Mer fokus på realisme og biler syns jeg.

JA! har sett det jeg og, men ikke TRAFIKKERT! Ikke så mye trafikk.. Blir for dumt veit..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal nok se den (men for Guds skyld ikke betale!), og jeg regner med jeg må rope ut "UREALISTISK!" minimum hvert 10. sekund. Jeg forventer å finne et ugjenkjennelig forvrengt bilde av virkeligheten, dertil jazzet opp for å prøve å virke mere imponérende; men filmen i sin helhet kommer til å virke som en eneste enorm flause for enhver person som kaller seg over gjennomsnittet bilinterressert. Videre kommer prisen på RWD-Japanbiler til å stige (tilbud og etterspørsel; noen blir å kondemneres i etterkant av denne filmen), samt at Darwin lov om "natural selection" kommer til å regjere nådeløst over 18-åringene som rett ut av kinosalen T-boner telefonstolper / ender opp i bunnen av juvet i mammas Camry.

hehe.. øyvind du treff ganske bra me din beregning trur æ... prostnesse blir aldri det samme.. flaks at vi har funne en Touge som vi kan bedrive serøs drifting på... sån når vi vinn i lotto..

nei e som sakt helt ening.. men det e naturlig at når dem prøve å melke en film i det lengste så blir utføringa ikke nødvendigvis så bra lengere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. Nå vil bil prisene på de bilene som er med i filmen stige som ett h******* igjen!200sx s15 kommer nok til å bli masse importert fra japan nå :) ikke at det gjør meg noe..bare det kommer mange til Norge!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at hele konseptet har sklidd mere og mere ut jeg... Begynte så utrolig bra med The fast and the furioust. Der Vin Diesel og Paul Walker spilte utrolig godt. Masse fine japsebiler som Supra, civic's og Eclipse.. Så kom 2 fast 2 furioust.. Vin Diesel var vekk.. Skyline kom inn men bare for en kort stund... Og Whoooot!! Stygge amerikanere og evo.... Den passa ikke inn i FF konseptet synes jeg... Og nå har de jaggu fjernet Paul Walker i fra Tokyo Drift også... Dette blir bare værre og værre... Men blir med denne filmen som elling filmene... Må se.... LOL!!

Hva er det med stygge amerikanere?? Syns det var drit rått at de sparte en sinnsyk dragracer på slutten av 1'ern som ble filmens stjerne på en måte.

2'ern har bl.a Camaro Yenko som er en bil som fortjener all respekt. Syns det ble altfor mye japansk i f'n'f, så det er bare bra de har med noe domestic også så filmene får flere interesserte. Ikkesant?

En ting til.. nissan motor i en mustang.. :confused:

En muskelbil kommer kjørende i full fart med helt feil lyd liksom.

"I think steve mcqueen would roll over in his grave if he’d seen this….. "

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i det dingo84 skriver her. Bra at det er med noen gamle amerikanske muskell biler i de filmene også.

Og det med stygge amerikanere i 2'ern... Dodge Challenger 426 Hemi og Chevrolet Yenko Camaro er jo noen av det råeste som er blitt bygget av amerikanske biler.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare nevner her å nå at jeg er driftingfan FØR jeg så filmen, mkay.

:phatyo

Hihi, da er vi to.. Amatør-drifter jeg.. :phatyo

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel den er sikkert ikke værre en de to foregående filmen, laget for fjortiser og de er vel de som kommer til å like den best også. Har ingen ting i mot drifting tvert i mot, men de kunne vel ha prøvd å lage en litt mer realistisk film vel.. ikke overdreven urealistisk , med overstyla og til tider stygge biler ( ja veit det er en smak sak, men slik styling er tøft når det eneste en får kjøre er matchbox biler)

Og er den noe lik de foregående filmene , så er vel storyen noe av den tynneste suppa levert på teip. Samenligning med fimer i andre sjangerer , der de finner ut at de mo jo ha en handling og ikke bare xxx.. Så fikser de et manus med handling i siste liten... yess

Nå klarte de å radbrekke transporter med 2`ern . Og det ser ut som F`nF aldri blir noe bedre. Det har vel ikke vert laget en skikkelig bilfilm de siste 15/20 år som jeg kan komme på ( ser bort fra gis o.l ) ..

Enda noe oppgulp for å tyne de siste kronene ut av F`nF navnet .. Og det selger sikkert..

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ble altfor mye japansk i f'n'f, så det er bare bra de har med noe domestic også så filmene får flere interesserte. Ikkesant?

Da kommer du til å like F'n'F - Tokyo drift, der er jo nesten alle bilene domestic da ;)

Og hva er så viktig med å ha hørt om drifting før F'n'F :confused:

Forstår ikke hvorfor folk iriterer seg i deg hele tatt. Det er en spillefilm, ikke en dokumentar.

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet nå er at det komemr til å bli mange 14'isser som skal drifte og jeg tror ikke dette er noe bra for driftinga noen sted...

Etter som jeg har hørt så er det mange proffe driftere som har kjørt i filmen, og jeg kan ikke skjønne at dem gjør noe så nedverdigene, de har jo faen i meg måtte spole filmen så det skal se tøft ut :(

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider