Gå til innhold

S4 fanger kompitabel med 96 panser?

Ranger emnet

Hyrlen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde meg en liten smell for en stund siden, å får dermed stort sett helt ny front til min A4 96 modell. Å har da valgt og ta en s4 fanger isteden for den orginale, prisen er uansett den samme.

Men så er spørsmålet om alt går overens, panser, lykter(har facelift fra før) med den nye fangeren siden den er fra 99? Jeg tror jo ikke at det er store problemer i vente, men vil bare høre for sikkerhets skyld. Det er jo uansett verkstedet som monterer alt og bestiller inn deler, men de jeg har pratet med virker veldig usikre på enkelte ting. Så vil liksom være sikker på at de ikke bestiller inn stash som ikke passer bilen min, å jeg må sitte enda flere uker uten bil. Jeg vet at festene til den orginale og s4 er like da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel fikk ikke så mange svar da. Uansett har jeg funnet ut at festene ikke er helt identisk som verkstedet sa, men det er bare mindre modifiseringer som skal til.

Skjermene må klippes til Facelift lyktene, men det viste jeg jo fra før. Skjermene går ellers helt overens med S4 fangeren. Eneste jeg må kjøpe er fester til lyktespylerne og muligens enkelte deler til fangeren som ikke følger med. Som f.eks utsparing til tåkelys. Stort sett bare plast, men prisen kom til slutt på 3000 med orginal deler. Noe jeg betaler gladelig siden jeg får resten gratis, og arbeidet er gratis. S4 fangeren i seg selv ligger vel på rundt 9000, å de pengene sparer jeg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har jeg fått bilen tilbake, etter 6 uker! Men uansett, s4 fanger påmontert. Eneste som måtte ekstra var deler til lyktespylerne, kom på 3000 med arbeidet. Så nå lurer jeg på hvilke tåkelys som skal brukes, er det de samme som på A4 eller er det ulik størrelse? Har de utsparringene som skal til. Tenkte på Hella sine, men lurte på hvordan det ville bli seende ut siden jeg har Xenon nærlys...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...