cathrine Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Vi tenkte kanskje at det var topp-pakningen som var gåen, og i dag har jeg tatt av toppen for å skifte pakningen... MEN, pakningen er fin, og toppen er rett! Hvorfor er det kjøleveske i sylinderne da? Er det noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 sprekk i blokka eller toppen? det kan vel kanskje være andre pakninger og... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 sprekk i blokka eller toppen? det kan vel kanskje være andre pakninger og... Blokka og toppen ser helt fine ut begge to... :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Blokka og toppen ser helt fine ut begge to... :shake selv om de ser fine ut, så ta en trykktest på toppen, ikke alltid det er "synelig" Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikG Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Det rare er at når vi tok av toppen var alle sylindrene fulle. Så begynte det å synke i sylindrene og kjøleveska kom ut fra kjøleveiene i blokka. Synes det er rart at det sank i alle sylindrene! Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hmmm, nå har vi dratt den noen runder på starteren og alt virker fint, BORTSETT fra at den ikke vil starte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg