LilleGud Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Jeg har da vært i Drammen i dag ! og det var forsovit en meget vel lykket tur. :D Resultatet av turen ser dere da her ! :) I'm so happy ! :D PS. STORE BILDER ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Grattis. :) Har du ikke noen større bilder ? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Grattis!!!!! Er drit fin farge! Første gang jeg har sett den i hvitt! Gleder meg til mitt nye prosjekt, jeg nå;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Grattis Lillegud! Drit kul bil det der thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Grattis med et styk kul bil :D :cool: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Grattis! Hva måtte du gi for den? Hva med 100NX`en? Synes jeg så den på Streetmeet på torsdag og i dag kommer du med denne?? Ble den tatt i innbytte eller? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Det var det deg jeg så nede hos Larsmx5 igår da jeg gikk Nebben-runden på blades:) Grattis med ny bil... Skal vi teste opp tunnelen ikveld? (Jeg i Bimmern, ikke på blades;)) Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Gratulerer med ny bil ja :) Hadde vært glad jeg og, etter å ha hentet en sånn en :D Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by famir Grattis! Hva måtte du gi for den? Hva med 100NX`en? Synes jeg så den på Streetmeet på torsdag og i dag kommer du med denne?? Ble den tatt i innbytte eller? Jøpp ! den blei tatt i innbytte ! Litt forbedring eller ?? ;) :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genuine Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Gratulerer så mye - så ut som en kul bil detta - stilig med hvit :cool: Litt Racing det! Sikkert er stort hakk opp i kjøreglede vil jeg tro :D Men når du først skulle ta så mange STORE bilder å legge ut her, kunne du jo knipset ifra et par forskjellige vinkler også? ;) Espen. Siter EspenOO 1998 Integra Type R x 1998 Integra Type R x 1999 Integra Type R "...a high rpm-lifestyle!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Kul bil Lillegud! Gratulerer...! :) Bra du tok et bilde med og et uten solbriller ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by LilleGud Jøpp ! den blei tatt i innbytte ! Litt forbedring eller ?? ;) :D No doubt! ;) *sjalu* Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Grattis med ny bil ja. Den er faktisk veldig fin. Grattis med nytt luftfilter også :D Skikkelig bra montert ass :D Blir ikke feil med turbotimer imorgen(søndag) heller..... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Gratulerer med ny grombil thumpsup S14 er jo drit-fin i hvit! Bedre enn jeg hadde ventet! Bare ute å racer nå eller? Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Originally posted by MrHappy Grattis med ny bil ja. Den er faktisk veldig fin. Grattis med nytt luftfilter også :D Skikkelig bra montert ass :D Blir ikke feil med turbotimer imorgen(søndag) heller..... ;) Bra montert ja ? dere vet hva dere driver med !! Turbotimern blei ikke feil nei ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg