rdl Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 drit pen kjerre:) nå må du bare fjerne felga. sette på hvite compomotive/oz felger i 18" som er 5 eika stjerner eller tett eika superturismo felger:) da begynner det.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Godt å se at drømmer går i oppfylelse. Gratulerer. Tøff bil med mye potensiale. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Her har dere også en 200 sx. skjedde ikke så langt ifra der jeg var på fest på lørdag dette!Smart type. http://www.adressa.no/midtnorge/article.jhtml?articleID=426412 Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 når man klarer å krabbe ut av noe sånt kan man ikke være edru. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 han var ikke det Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 hmm, nå ser jeg bare det fancye ikonet med rødt kryss på istedet for bilen din lille... ;) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Får ikke fram noen bilder!! Hva er kjøpt, hvem, hva, hvor?? Nyskjerrig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 bildene er fjærna fra servern dem lå på. (edit: fiksa nå) skal finne noen nye jeg. her i godt selskap. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 her er ett fra gatebil. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by LilleGud bildene er fjærna fra servern dem lå på. (edit: fiksa nå) skal finne noen nye jeg. her i godt selskap. Cool bil den til venstre der.. :D Og de to andre sef.. :cool: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 en kompis av meg som var på gatebil har tatt bilde av bilen din og bruker den som bakgrunn på pc'n :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by pahf en kompis av meg som var på gatebil har tatt bilde av bilen din og bruker den som bakgrunn på pc'n :) Er det meg eller Lillegud du snakker om? Jeg var ikke på gatebil på Rudskogen i år, men var på Våler tidligere i år. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by pahf en kompis av meg som var på gatebil har tatt bilde av bilen din og bruker den som bakgrunn på pc'n :) humm... det skal du poste her vøtt. jeg vil ha det :) gjærne flere også hvis han har. eller hvis noen andre har. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by D-1 Her har dere også en 200 sx. skjedde ikke så langt ifra der jeg var på fest på lørdag dette!Smart type. http://www.adressa.no/midtnorge/article.jhtml?articleID=426412 "To ungdommer på 27 år".... ????? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: lurer på hvorfor man er ungdom når man er 27 og mann når man er 18... Lillegud: Grattis med ny bil (litt seint nå men...) virkelig en bil som kler hvitfarge :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Silverboy lurer på hvorfor man er ungdom når man er 27 og mann når man er 18... Media er ikke noe særlig flinke til å vektlegge ungdom i trafikken nei.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg