Gå til innhold

e36 tåkelys

Ranger emnet

[JR-Performance]

Anbefalte innlegg

heisann vært borte noen dager.men jeg tror du har ett annet sett enn d jeg kjøpte.. har lett etter bruksanvisning og finner den ikke.. anbefaler deg og se på en tilsvarende bil og sammenligne, da skjønner du sikkert mere. så vitt jeg husker gikk d to ledninger fra lyktene til releet og en ledning til bryter. hos meg var alt komplett med bryter og rele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lurer litt på det jeg også..

fikk bruksanvisning fra bimmers.no.....

men er ikke sikkert det er samme. har ikke studert så nøye, men får se på det i dag...

men vet du om tåkelys-releet er grønt?

for det står et grønt relé med tilkoplonger og alt i sikringsboksen. skal c om jeg får tatt noen bilder idag

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått kopla opp ledningsnettet! tok meg sånn ca rundt 3-4 timer..... var STRESS å finne fram i sikringsholdern, trangt/mørkt og jæ****. hehe..

men har funne ut at jeg mangler relèet, og ene lyktekoppen til tåkelyset...

men har testa det og det ser ut til å funke som det skal. men går an å bruke tåkelysa på langlys/nærlys også. men er ikke så nøye:)

men om noen har en lyktekopp til overs så har du allerede et bud på den:P

en sånn en:

ddde.jpg

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å lage en tråd om dette :) Kjøpte ettermoteringssett fra koed.dk, men fulgte ikke med monteringsanvisning. Er en del uke siden, så håper jeg endelig kan få opp ledningsnettet nå.

Hvordan fikk du ledningene gjennom torpedovegg? Så forferdelig trangt ut under sikringsboksen. Og måtte du kutte noen av de svarte teipene som var på ledningene? Synes å huske at relèkontakten og ledningene til sikringen var langt fra hverandre...

Relèet som fulgte med monteringssettet var forresten svart...

Edit: Ser ut fra den monteringsanvisningen at det er en greie du må dra opp for å få ledningene gjennom torpedoveggen. Var det vanskelig?

Kommer kanskje med flere spørsmål når jeg begynner å montere ;)

- 90' Nissan 200SX S13

X 98' BMW 316i E36

Forza 4 Gamertag: El Suprman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trakk ikke noe som helst gjennom torpedoveggen, alt jeg gjor inni bilen var å legge en liten gul/lilla ledning mellom hovedlysbryteren og tåkelysbryteren.... sånn var det vertfall på min bil, men kan være det er forskjellig fra din bil :/

jeg har ikke fått bestillt meg rele ennå. tror jeg tar å ringer gs bildeler i morra.. nettbutikken ser ikke ut til å være særli seriøs!

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er visst bare amerikanerne som må gjennom torpedoveggen, vi europeere slippe det :) Hadde bare ikke lest monteringsanvisningen skikkelig.

Begynte å montere i dag, men har problemer med å finne stedet der den tykke, røde kabelen skal monteres. Står at det skal i Terminal 30, men finner ingen sånn flat, svart "kontaktboks" som det står 30 på. Fant du den, JR-Performance? Eller andre som har peiling?

Ellers ser resten av kabelmonteringen i sikringsboksen grei ut, men nå ble det litt for mørkt til å jobbe ute. Håper på fint vær i morgen :)

- 90' Nissan 200SX S13

X 98' BMW 316i E36

Forza 4 Gamertag: El Suprman

Lenke til kommentar
Del på andre sider