GolfDriver Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 hallois.. hvor får jeg tak i simons eksos anlegg til 1,8l motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 bilextra.. torshov etc Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 jeg tror jeg har ett slikt anlegg liggende, hvis ikke pappa har hivd det..... satt på en 88mod 1,8liter Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 jeg tror jeg har ett slikt anlegg liggende, hvis ikke pappa har hivd det..... satt på en 88mod 1,8liter Det hadde vært noe for meg, for mitt er rottent!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Simons effektanlegg 2,5" koster vel 3300 kr ca hos Mekonomen. Var ihvertfall den prisen de ga mæj når je forhørte meg for en måneds tid siden. Da var det med 2 runde tuter (ikke DTM) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 med grenrør?` Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Ehh, nei. Bare grenrøret koster vel omtrent dobbelt så mye nytt alene. Hadde det vært med grenrør så hadde jeg ikke tvilt på å kjøpe en gang. Men Simons er jo ikke det effektanlegget som ruster minst akkurat. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 eg har også "komplet" 2.5"simons eksos til G2 liggene i garasjen!ble kjørt med i et år, har blitt liggende etterpå!fra grenrør og bak! med to ovale kromma enderør. prisen som er nevnt ovenfor er uten grenrør ja! kan få eksosen min for 1000kr.send en pm evt! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg