stand-jo Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Hvor får man kjøpt W201 dørtrekk med plass til 6.5" høytalere? Jeg bare funnet slike dørtrekk i sort skinn, men jeg har blått skinn interiør... Noen som har kjøpt noe sånt før? Takker for all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 tror ikke det fins jeg:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Slik som denne... bare i blått skinn. http://www.carhifidirekt.de/catalog/product_info.php/pName/doorboard-mercedes-benz-190/cName/pm-doorboards-mercedes-benz Frykter for at jeg må skifte ut alt interiøret til sort skinn... Blir for liten høytalerplass i dashbordet, så jeg funderer på å skaffe dørtrekk med plass til større høytalere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 hehe. skal med så my høytallere da?? du kan jo mekke til noe selv da. med glassfiber å mye pussing:P skal bytte ut alt i min jeg. har blått nå. skal ha inn svart skinn. alt utenom taktrekke skal byttes:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Det plass til maksimalt 4" i dashen, er det ikke? Blir vel ikke samme lydkvaliteten som på en 6.5"... Litt mye jobbing med glassfiber? Jeg må jo fremdeles gjøre det blått... :rolleyes: Tror jeg skal gjøre om til sort skinn jeg også, og så skal jeg skaffe meg dørpanel fra tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 de dørsidene der får du i norge og.. http://www.transmedia.no har de :) Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 hehe.skal med så my høytallere da?? du kan jo mekke til noe selv da. med glassfiber å mye pussing:P skal bytte ut alt i min jeg. har blått nå. skal ha inn svart skinn. alt utenom taktrekke skal byttes:P Kose jobb det :) Bytter du gulvteppe? isåfall tror jeg det er det som tar lengst tid og er mest arbeid.. Dashbord f.eks er ikke så gale som folk vil ha det til :) Når det gjelder blått og svart intr. så kan det jo trekkes om da ? Høytaler kassene mener jeg.. Hør med Autod her på forumet..! Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Kose jobb det :)Bytter du gulvteppe? isåfall tror jeg det er det som tar lengst tid og er mest arbeid.. Dashbord f.eks er ikke så gale som folk vil ha det til :) Når det gjelder blått og svart intr. så kan det jo trekkes om da ? Høytaler kassene mener jeg.. Hør med Autod her på forumet..! hehe er teppa som er enklest da:p HEHE er ikke noe spes vanskeli dashn heller. litt som må frakobles da:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Mulig jeg bytter litt interør samtidig når jeg skal legge dempermateriale i hele kupeen... Sparer litt arbeid... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 hehe. har du alt blått du å eller?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Alt unntatt taktrekket er blått ja... :) Tror jeg skal skaffe meg en donorbil med svart interiør. :thumb Blir ikke helt bra å ha to svarte dørpaneler og resten blått... :hammer hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 skal selge hele interiøret mitt jeg så da blir det 4 blåe trekk til salgs:P skal du ha svart så må du bytte alt. ellers så blir det jalla. ikek bare bytte seter og førtrekk. må ha med dash å alt. vist du vil ha det fint så:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Skal skaffe en donorbil å ta alt interiøret fra tenkte jeg... :) Skifter alt. Mulig jeg skaffer meg framseter fra en litt nyere C-klasse. Plukka noe deler fra en oppstyla C200 med bakskade som sto på bilopphuggeriet idag. :thumb hehe. Sorte sportsseter i skinn. :) Lekkert. Fikk lyst på de også... happyhappy hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 c klasse setene passer vel ikke?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Veit ikke helt jeg. Fikk høre av en kollega at stolfestene er de samme... men man skal jo ikke tro alt man hører heller. :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg