Gå til innhold

Dørtrekk i blått skinn til 190E

stand-jo

Anbefalte innlegg

Slik som denne... bare i blått skinn.

pmg180.gif

http://www.carhifidirekt.de/catalog/product_info.php/pName/doorboard-mercedes-benz-190/cName/pm-doorboards-mercedes-benz

Frykter for at jeg må skifte ut alt interiøret til sort skinn...

Blir for liten høytalerplass i dashbordet, så jeg funderer på å skaffe dørtrekk med plass til større høytalere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plass til maksimalt 4" i dashen, er det ikke? Blir vel ikke samme lydkvaliteten som på en 6.5"...

Litt mye jobbing med glassfiber? Jeg må jo fremdeles gjøre det blått... :rolleyes:

Tror jeg skal gjøre om til sort skinn jeg også, og så skal jeg skaffe meg dørpanel fra tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.

skal med så my høytallere da??

du kan jo mekke til noe selv da.

med glassfiber å mye pussing:P

skal bytte ut alt i min jeg.

har blått nå.

skal ha inn svart skinn.

alt utenom taktrekke skal byttes:P

Kose jobb det :)

Bytter du gulvteppe? isåfall tror jeg det er det som tar lengst tid og er mest arbeid.. Dashbord f.eks er ikke så gale som folk vil ha det til :)

Når det gjelder blått og svart intr. så kan det jo trekkes om da ? Høytaler kassene mener jeg.. Hør med Autod her på forumet..!

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose jobb det :)

Bytter du gulvteppe? isåfall tror jeg det er det som tar lengst tid og er mest arbeid.. Dashbord f.eks er ikke så gale som folk vil ha det til :)

Når det gjelder blått og svart intr. så kan det jo trekkes om da ? Høytaler kassene mener jeg.. Hør med Autod her på forumet..!

hehe

er teppa som er enklest da:p

HEHE

er ikke noe spes vanskeli dashn heller.

litt som må frakobles da:P

Masse mb deler selges, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skaffe en donorbil å ta alt interiøret fra tenkte jeg... :) Skifter alt. Mulig jeg skaffer meg framseter fra en litt nyere C-klasse. Plukka noe deler fra en oppstyla C200 med bakskade som sto på bilopphuggeriet idag. :thumb hehe. Sorte sportsseter i skinn. :) Lekkert. Fikk lyst på de også... happyhappy hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider