Gå til innhold

Passat 1,9 TDi Comfortline

Ranger emnet


[dEvil]

Anbefalte innlegg

Legger ut en tråd om passaten min!

 

Kjøpte den i fjor høst av en familie på møre, bilen var strøken med tanke på at det var en småbarns familie som hadde hatt den.

 

Info:

 

Passat 1,9 TDi Comfortline

km 215000

Strøkent sort skinn interiør

15" alufelger

15" stålfelger

Automatisk klima annlegg

 

Legger ut noen bilder av hvordan bilen var da jeg hentet den:

 

949769-bilde4-passat.jpg

 

949769-bilde2-passat2.jpg

 

949769-bilde3-passat1.jpg

 

Men nå er 19" ASA felger, Angel eyes, lexus look baklykter, konfilter, senkesett, Remus bakpotte, og stereo handlet inn. Ale rutene er sotet og det er montert målere i A-Stolpen. Har også lagt krom film på railsene, en på jobb som har hjulpet meg, ble meget bra:D

 

20022006176.jpg

 

20022006177.jpg

 

20022006172.jpg

 

20022006171.jpg

 

21022006181.jpg

 

15022006148.jpg

 

Kom gjerne med tilbakemeldinger om hva dere synes om bilen!

Audi S2 2.2 20v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil, baklyktene blir litt harry. Nesten alle har jo Lexuslykter, så jeg synes ikke det er så veldig kult lenger. Framlyktene ser jo bedre ut da. Bedre enn originallyktene ihvertfall, er litt for mange bmw-wannabee's rundt omkring, med lysende runde ringer rundt lyktene.. Men på riktig bil ser det bra ut.

Kjører du med 19" på snøføre? Eller var det kun for bildene?? Fete var de ihvertfall.

19 er jo i største laget på den bilen, ser fett ut, men kan ofte gjøre bilen litt "høy" .

Eksospotta ser ut til å være litt overkill.. Men ikke feiltolk tilbakemeldingene.. Selv om jeg ikke ville gjort slike ting med bilen selv, så hadde jeg ikke hatt noe imot å kjøpe en bil som var ferdig rigget slik. Litt kult at stasjonsvogner er blitt vel ansett synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kun for å få tatt bilder med 19" og er ikke senket ennå, senkesettet får ligge til snøen er helt borte. Er enige med dere om lyktene og potta, skal sette på orginal potta og få tak i noen svarte baklykter. Men det har blitt dårlig med tid i det siste.

 

Så hvis noen vet om noen som skal ha seg bklykter billig så er disse tilsalgs!

 

Takk for tilbakemeldingene:)

Audi S2 2.2 20v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen der ser jo rå ut da.. uten om lyktene :D.. hehe. får pepper for dem ja. Men har du senka bilen noe? Ser litt "høy" ut.. og det ser jo fortsatt fett ut... Hmm kanskje jeg slipper å senke min passat 99modell om jeg kjøper 17 eller 18 tommer og da. Trodde det kunne se litt dumt ut.. :). Uansett, konge bil du har der da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Lyktene er jo helt nye' date=' men du kan komme med ett bud så blir vi sikkert enige:)

 

mvh

john håvard[/quote']

 

tenkte litt på saken, men kom frem til at det ikke var den looken jeg er ute etter. blir nok sorte lykter yodude

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen der ser jo rå ut da.. uten om lyktene :D.. hehe. får pepper for dem ja. Men har du senka bilen noe? Ser litt "høy" ut.. og det ser jo fortsatt fett ut... Hmm kanskje jeg slipper å senke min passat 99modell om jeg kjøper 17 eller 18 tommer og da. Trodde det kunne se litt dumt ut.. :). Uansett, konge bil du har der da..

 

du bør nok senke bilen din om du vurderer 18" blir seende ut som om bilen står på stylter ellers. 17" kommer du til å angre på at du har kjøpt, de blir fort for småe. tro meg du får en helt annen bil med senk og 18" eller

19" felger :pray

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ikke senket ennå... blir når bilen kommer på veien igjen. Register reima hoppet over for en uke siden.. :( dritt!! men venter på ny kam nå å da er det det bare å sette den sammen igjen. Skal bestille nye baklykter snart:)

Takk for tilbakemeldingene:) kommer flere bilder..

Audi S2 2.2 20v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår