Gå til innhold

Methano: Renault Clio - Prosjekt Hjemmehjelp

Ranger emnet

methano

Anbefalte innlegg

• Svar 353
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

WOW!!! gå for den du!! ;)

Things-to-do...

- Må få noen til å sveise badlook for meg da...

(Jada gutta på MaxPower, jeg leste guiden deres, men jeg klarer bare å ødelegge metall!:))

- Fjerne midterste nedre del av frontfangeren.

- Tilpasse noen feite sideskjørt.

- Motorswap

Litt tøff todelt lakk på den linken da... :)

Hadde vært tøft egentlig, men ser litt dumt ut med "original" bil og todelt lakk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nå fikk jeg sett videoen ...tøff.. strøken clio da :) hmmm du satt vel på i den cab en på hånes i helgen...synes jeg så noen hilste:) måtte bremse litt hehe

Jepp...

Dama kjørte, jeg satt foran..

Så bare en strøken corvette i hundreoghelvete, opp med armen; vinke!!!

Du har vikeplikt der :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner og se bra ut detta:)!

Skal du klistre på noen 18?det går vel det?

Og bad look panzer må du få sveist deg,

hvordan hadde det vært og montere en liten kompressor på motoren?da blir det jo ulv i fåreklær!

18" går på uten problemer!

Sveise panser vil jeg gjerne, har bare ikke mulighet til å gjøre det selv.

Med lærlinglønn har jeg heller ikke råd til å få sendt den bort for å få gjort det.. :(

Bilen er jo allerede får i ulveklær... :P

Kompressor hadde vært knall, men har liten kjennskap til kompressorer og dens virkemåter..

Har til gode å se en clio med kompressor (finnes med turbo) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke føkkeopp tråden din, men får vel legge ut bilder av konebilen min oxo:)

Helt standard bil, bortsett fra de orginale Clio 172 felgene.

har planer om å senke den 35-40mm, lakke "spoiler" på bakluke og muligens ta en overprøyting på hele bilen, for det er litt parkeringshusbulker i den. Har sett på de orginale sideskjørtene til den, men de selges kun i kombinasjon med en liten frontleppe og den har jeg på bilen. Dessuten kostet det settet nesten 5000 spenn damndamn Har noen helt nye 7x18" AEZ Icon 5 felger med dekk liggende, kanskje sette på de, om jeg får klemt på så store hjul på den uten å måtte modde noe?

DSCF0007.jpg

DSCF0006.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider