duxx0 Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Har en '94 mod passat GT Bilen har i det siste begynt å trekke mot høyre luftrykk er som det skal. Den trekker særlig mot høyre når jeg gasser, uten gasspådrag går den rett framover en stund før den begynner å trekke mot høyre. Noen ideér? Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 ta en 4 hjulskontroll, men du kan jo begynne med å sjekke om noe er løst i forstillinga di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Forstillingskontroll og hjulkontroll kan være en løsning ja:) Ellers hadde jeg på en måte samme problemet, da grunnet masse dårlige foringer o.l. i forhjulstilling.. Sjekk om det er noe som er gåent der:) Men først av alt, sjekk at alle hjul er tight og fine, og sitter på navet som de skal:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Elelr det kan være servoen.. Vet ikke helt hvordan den funker.. Men ettersom min bil svinger lettere mot høyre enn mot venstre... Så er det kanskje noen pakninger som lekker?? Servotrykket skal jo holde styringen rett frem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Mulig det, men jeg har hatt mye samme problemt, riktignok da på bakhjulstrekk volvo. Men da var det diverse pakninger/foringer i forhjulstilling som var graps:) Sjekk det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg