legacy Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Brekket på bilen min (Subaru Legacy 1992) virker ikke lenger.. Eller, det er knapt nok "motstand" i det.. Kan dytte bilen med brekket på.. Hva kan dette skyldes? Blir det dyrt..? sick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Brekket på bilen min (Subaru Legacy 1992) virker ikke lenger.. Eller, det er knapt nok "motstand" i det.. Kan dytte bilen med brekket på.. Hva kan dette skyldes? Blir det dyrt..? sick Spørs hvilke type calippere du har bak. Har du skivebremser bak uten egen håndbremse trommel kan jeg banne på at det er calipperne. Hvist det ikke er det kan det være wieren som er strukket, en eventuell stramming kan gjøre susen. Utenom dette kan bremsebelegget for håndbremsen være nedslitt. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
legacy Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Spørs hvilke type calippere du har bak. Har du skivebremser bak uten egen håndbremse trommel kan jeg banne på at det er calipperne. Hvist det ikke er det kan det være wieren som er strukket, en eventuell stramming kan gjøre susen. Utenom dette kan bremsebelegget for håndbremsen være nedslitt. Ok, takk for svar.. Er usikker på hva jeg har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 skru løs hjulet da vel, ta en titt;) Du ser fort da om det er unødvendig slark.. er bare det og gidde og krype under eller få av hjulet =P Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 ville prøvd å justere før jeg gjorde noe som helst. men sjekk om håndbrekke ikke står på når du har det av, vis du skjønner hva jeg mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg