Gå til innhold

Supra?

Ranger emnet


Polo4RS3

Anbefalte innlegg

Var ute og kjørte i sta, møtte da på en sølvfarget supra med svart (carbon?) panser og prøveskilter. Møtte den i sarpsborg.

Noen som kjenner til denne?Så fet ut!:D

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er visst en kar utifra Fredrikstad-området som eier den, sølvfarget twin-turbo, Japan-import tror jeg - høyreratt iallefall. snakket med noen som kjente han karen, de sa de ikke trodde den var orginal, men jeg vet ikke - feit bil iallefall :D

EspenOO

 

1998 Integra Type R

x 1998 Integra Type R

x 1999 Integra Type R

 

"...a high rpm-lifestyle!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det med at den er høyre styrt import ifra japan! Automat girkasse, orginal bil med 340 hester, en av de nye typene tror jeg! Kommer ifra greåker han som kjører den, Ronny Marensius heter han som eier bilen hadde cosworth tidligere. Hentet bilen forrige uke tror jeg.. Så den kom skikkelig sidelengs her om dagen, ikke akkurat et vondt syn. Er en del kule biler som er ute å kjører i fredrikstad sarpsborg området for tiden se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så langt jeg har hørt er 280hk det offisielle tallet fra fabrikk, men ikke det reelle tallet :) Er flere biler som er slik, har hørt to forklaringer på det:

 

-generell forståelse mellom fabrikanter å ikke produsere biler med mer enn 280hk (hindre konkuranse på det området? som allikevel eksisterer siden flere biler som er oppgitt med 280hk standard viser seg å ha godt over 300hk i realiteten?).

 

eller:

 

- miljørestriksjoner / andre lover i Japan.

 

 

.. aner ikke hva som er mest korrekt egentlig.. ikke godt å vite :)

- Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by celicaturbo

så langt jeg har hørt er 280hk det offisielle tallet fra fabrikk, men ikke det reelle tallet :) Er flere biler som er slik, har hørt to forklaringer på det:

 

-generell forståelse mellom fabrikanter å ikke produsere biler med mer enn 280hk (hindre konkuranse på det området? som allikevel eksisterer siden flere biler som er oppgitt med 280hk standard viser seg å ha godt over 300hk i realiteten?).

 

eller:

 

- miljørestriksjoner / andre lover i Japan.

 

 

.. aner ikke hva som er mest korrekt egentlig.. ikke godt å vite :)

 

 

I japan så er biler billige ! MEN !! har dem over 280hk så kommer den en SINNSYK avgift som får de norske avgiftene til å se ut som vekslepenger så vidt jeg har hørt !!

 

Men det er der for !

 

MEN! en orginal Skyline R34 har blit benka til over 300hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by celicaturbo

så langt jeg har hørt er 280hk det offisielle tallet fra fabrikk, men ikke det reelle tallet :)

 

 

 

I Supran sitt tilfelle er det så enkelt at den ble levert med litt forskjellige motoroppsett avhengig av hvor den var tiltenkt levert...

 

Japan 280hk

Usa 320hk

Euro 330hk

 

Det er visstnok riktig at tallene er 'undervurdert' ...men ikke i like stor grad som differansene her skulle tilsie... ;-)

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Racing gutten

Jeg formidler bare videre det jeg har hørt av andre, mye mulig at det er 330 som kommer orginalt ifra japan. Går rykter om at han har betalt 90.000 for bilen men så kommer jo alle de sinnsyke avgiftene i tilleg da, så er vell ikke så umlig at bilen kommer på bort imot 350 000 - 400 000 på veien med norkse skilter...

 

90.000 for en RHD supra høres ikke helt borti natta ut det nei...

 

Men du må nok kalkulere med en 220-270' i norske avgifter (inkl. mva) avhengig av vilken årsmodell det er ;-)

 

...fordelen med denne er at du ihvertfall får tollet den inn med 280hk...i motsetning til hva jeg måtte! ;-)

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

Hvem faen kjører på McDrive med en supra? Junkfood er jo det siste som hører hjemme i en slik bil.

 

Øy! ...kropen min er som laget for drive'ins da! ..so watch it! :)

(for å prøve å blidgjøre egoet mitt, så må jeg vel presisere at det var en god dose ironi i utsagnet overnfor :) )

 

Men du er inne på noe....jeg har handlet overtidsmat ett par ganger til 5-7 stk....og DA er baksetet seriøst fullt...med FORSEGLEDE plastposer! :D

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår