cheesen Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 hei! Jeg har en BMW e36 som jeg er på utkikk etter styling til. Har lyst på full Seidl Flash pakke, men det er så jævla dyrt. Har fått tilbud om bakfanker og sjørt til 3500,- nytt. Vet ikke om det er ekte eller ikke, det var vertfall i glassfiber. Men hvis det i såfall ikke er ekte, hva er forskjellen? Er det ikke vært å kjøpe uekte? :watchout Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Har selv ett uekte Rieger GTS kit på min E30. Betalte under halvparten av prisen som for ett orginalt Rieger kit. Problemet er passformen, og du kan regne med mange timer med tilpasning. Har du utstyret og tålmodigheten til det er det bare å gi gass med ett uorginalt ett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Har selv ett uekte Rieger GTS kit på min E30. Betalte under halvparten av prisen som for ett orginalt Rieger kit. Problemet er passformen, og du kan regne med mange timer med tilpasning. Har du utstyret og tålmodigheten til det er det bare å gi gass med ett uorginalt ett. hva mener du jeg må gjøre får å tilpasse da? Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrizZzo Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hva mener du jeg må gjøre får å tilpasse da? Tror det er best å gi blanke faen i alt som heter brukt styling.. går for nytt og EKTE:usuck: :roll: :roll: :roll: :roll: :hammer Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Tror det er best å gi blanke faen i alt som heter brukt styling.. går for nytt og EKTE:usuck: :roll: :roll: :roll: :roll: :hammer spermie:ass dukenukem :ex_machin Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 skal du ha seidl så kjøp seidl... kopiene suger med tanke på passform, ikke nødvendigvis de er like med originalen engang.. hadde selv seidl flash m front på ene e36'n min... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 skal du ha seidl så kjøp seidl... kopiene suger med tanke på passform, ikke nødvendigvis de er like med originalen engang.. hadde selv seidl flash m front på ene e36'n min... ok, men nå har jeg faktisk orginal seidl på hånda til en billig penge:D Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg